-şi ce vrei? -Nimica prea important -Ok, ai putea să îmi spui mai repede? -Dacă vii cu mine până undeva, te las să te întorci acasă, nu v-a dura prea mult. -Dar sincer acuma.. Tu drept ce ma iei pe mine? -Ăăăă, dar am şi eu o întrebare mai ciudată... Pentru ce crezi că te chem? #Începe el să râdă ca o vacă la păscut.. -Pentru ce?! Pentru ce cheamă un străin o fată pe care nici nu o cunoaşte cu el undeva?! -Hahaha, ai să vezi.. Haide, nu v-a dura prea mult ,si te voi aduce acasă de dimineata. -DE DIMI CE?! #El nu a mai zis nimica si m-a tras cu el, nu ştiam ce văd în faţa ochiilor, vedeam doar un cer, atâta tot, ţipam de cred că m-a auzit şi mama din Rai.. -Nu mai ţipa !!! -Ţip până mă laşi jos! -Eşti sigură de asta? -Da!! -Bine, tu ai vrut-o. #Şi mi-a dat drumul din mâini, nu mai ştiam ce să fac, credeam că mi s-a dus viaţa intr-un minut, ţipam tare, si dintr-o dată m-a prins cineva de talie, mbine.. Desigur că era el.. -Ai văzut ce păţeşti dacă eşti puţin prea sigură pe tine? -Dumă acasă, te rog. -Ţi-am zis, după ce ajungem, te duc acasă. -Mai e mult până ajungem? -Aici' e. #A coborât el dintr-o dată cu o viteză mare în jos. Când am ajuns: -Deci, ce vrei? #Şi-a scos colţii de vampir, şi mi-a zis: -Vezi ăceătia? -Da, nu sunt oarbă. -Zic să laşi tonul mai în jos. -Şi eu zic să mă duci acasă. -Nu ţi-e frică deloc?! -Ha ha ha.. Şi ce ai vrea să fac? Că de plâns nu am mai plâns de când eram mică. -Okey. #Nu a mai stat la vorbe şi m-a muşcat direct. A doua zii când mă trezesc, deschid ochii şi cine era în faţa mea? Baiatul handicapat de aseara... Oh,îmi v-a fii aşa de milă de el când o să-l am în mâini. -Te-ai trezit? Rază de soare. #Deşii nu era nici măcar o rază de soare pe cer.. De fapt.. Nu era în peştera aceea, unde m-a adusese el.