"Min yoongi! Jom!" Taehyung menyeruku supaya ke dewan utk sesi tangkap gbr pelajar.
"Kena pakai ke blazer ni??" Tanyaku.
"Haah. Ni khas utk pelajar kelas kita je tau!"
Sebab apa pun aku malas lak nk tanya. Nnti penat lak author nk menaip.(omg terharuuu (ಥ_ಥ))
Aku ditempatkan di sebelah taehyung di atas bangku belakang yeoja.
Depan aku... Jihye. Hmm aku dh ingat yg dia crush aku dulu sbb omma ceritakan tntang kemalangan yg aku alami beberapa thn yg lepas. Omma bleh kenal Jihye sbb dulu aku slalu cite kt omma psl muka dia yg- ok aku admit. Muka dia cute.
Adalah sekali dua tu aku tengok muka dia. Hmm cute gak. Pandai aku pilih crush. Ehek.
"Hana.. Dul..set!"
Ok.. Gbr dh ambik so time untuk ke kelas. Nasib semua cikgu busy skit arini.
Aku terus meletakkan kepala di atas meja dan apa lagi min yoongi selalu buat? ZzzZz~~~
+ + + + +
"Yoongi.."
"Hmm?"
"Nanti kalau kita terpisah, awak janji tau untuk jumpa saya balik. Sebab awak sorang je kwn baik yg saya ada.."
"Okay.."
"Pinky promise?"
"Ya.. Saya janji"
Muka tu.. Aku kenal dia..
P-park Jihye!!
Memang sah2 la dia kwn aku yg dulu!!
Tapi...cam mana aku dah boleh ingat?
+ + + + +
"Hmmm memang dia.." Kataku perlahan.
Wajahnya yg sedang mendengar lagu dipandang lagi.
Aku tersenyum sendiri.
Balik.
Aku sedang ralit bermain fon ketika melintas jalan.
"H-hyung!! Sini!!" Tae melambai di seberang jalan padaku.
"Tae!!" Aku melambai semula dan berlari kearahnya.
DUSHHHHH!!!
Aku jatuh menyembah bumi. Darah yg menitik di dahi tidak kuhiraukan. Tubuhku terasa ringan bagaikan kapas.
Wajah taehyung yg panik aku balas dengan senyuman sebelum semuanya menjadi gelap.
Annyeong semua..
Aku tau semuanya akan berulang kembali..
Aku akan cuba untuk keluar dari mimpi buruk ni..
..demi Jihye..
Love, min yoongi..
TBC
Sad ending?
Happy ending??
YOU ARE READING
CRUSH | Min Yoongi [C]
Fanfiction"Kau masih tak ingat kat aku?" - "Walaupun dulu saya tak ingat kat awak, sekarang saya dh ingat sebab.. Takkan saya tak kenal pemilik hati ni.." - "Heol" + strictly no plagiarism + Please vote! Highest rank in fanfic; #564 "I'm waiting for 1k votes...