5.Přespání

38 2 1
                                    

Vytáhly jsme si s Juliou matrace a povlékly je prostěradlem. Potom jsme si vytáhly deky a polštáře. "Já už mám hlad, kdy přivezou tu pizzu" zkuhrala Julia. "Já už mám taky hlad" řekla jsem a zasmála se. V tu chvíli nekdo zazvonil. "PIZZA!!!" zakřičely jsme na celý dům a běžely ze schodů. "Tak tady máte tu pizzu a udělala jsem vám k tomu zeleninový salát" řekla máma a všechno nám to podala. Vyběhly jsme nahoru do mého pokoje a lehly si na matrace. "Pustíme si film?" zeptala jsem se a Julia přikývla. Pustila jsem tedy film a pustily jsme se i do jídla. Když film skončil a my všechno snědly šli jsme ještě k moři. Zkoušely jsme ještě nějaká ta kouzla a potom šli zpátky. Vlezly jsme do postele a zhasly. "Chceš něco vidět?" zeptala se Julia. "Jo jasně" řekla jsem. Julia se chvíli soustředila a najednou se jí v ruce objevila modrá perla co zářila. "To ještě není všechno" řekla Julia a perlu roztočila tak že vrhala barevná světýlka. "Wow" vydechla jsem "To je super" "Chceš to naučit?" zeptala se Julia i když už znala odpověď. Řekla mi jak to udělat a tak jsem to zkusila. Na první pokus se mi to nepovedlo ale na druhý už jo a na pátý  pokus jsem to i roztočila. Takhle jsme se zdokonalovaly a vymýšlely nová světla a vzory až do tří ráno. Potom jsme konečně usnuly.
Ráno jsme se probudily až v půl dehází. Julia šla domů a já si šla číst. Najednou mi někdo zase hází kamínky do okna. Julia, to je jí podobný. "Co je?" zeptám se poté co otevřu okno."Rychle pojď za mnou" řekne Julia a já vidím že si nedělá srandu. Sejdu po schodech a jdu za ní na pláž. Vede mě ke skalkám a potom po nich až na samý konec. "Koukej" ukáže Julia do hloubky vody. "Co to je?" zeptám se. "Nevím" řekne Julia a je ticho.

Michaela💙💙

Elements in the Sea         |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat