Diminețile începeau de fiecare data la fel.
Începusem sa ma plictisesc cu aceasta mediocritate a vieții mele.Când ceasul bătu ora noua, Freya si ceata ei de ajutoare intraseră deja în camera mea.
Uram aceste activitati ale diminetii: in timp ce femeile îmi pregăteau hainele si papucii, unele se ocupau de ordinea camerei mele spatioase, iar Freya îmi aseza cu grija părul , altfel ca în fiecare zi.
Rochia mea era croită mereu din aceleasi materiale, cât mai sclipitoare si pompoase.Nici nu puteam sa respir din cauza corsetului mult prea strâns pentru gustul meu, iar picioarele mele nu aveau aer datorită straturilor mult prea groase de material.
Mica diadema ce îmi impodobea parul era mereu alta. Nici nu se putea altfel, ținând cont de faptul ca, am o cameră specială pentru garderoba si coronite.
Ultimul puf de parfum cu miros de iasomie, florile mele preferate si in sfarsit pot rasufla ușurată. Sau măcar pot respira pentru câteva secunde.
Ajutoarele părăsesc imediat camera, lasandu-ma cu Freya.Ea este doica mea si totusi cea de-a doua mama, pentru ca-mi acoperă toate nazbatiile.
Ca de obicei, micul dejun il luam în fiecare dimineata in sala mai mica , prilej ca familia sa se adune intr-o cameră pentru masa, dar si pentru a petrece timp împreună. Măcar câteva ore.
Tata, regele Joseph, sta în fruntea mesei, privind-o cu iubire pe mama, regina Olivia, ce sta în dreapta lui.
Urmează Danielle, sora noastra cea mai mare, alaturi de soțul ei, Roger si cei doi copii ai sai, Rania si Maurice. În continuare este Dalles, fratele meu, urmat de scaunul liber al surorii mele Sheilla. Lipseste cam des in ultimele zile si consider ca, tânărul print al Liverpoolului este de vina.
Cei doi s-au întâlnit ocazional în târgul din Londra sau au fost invitați la aceeasi serata.Desi formeaza un cuplu frumos, numai gândul ca, voi deveni rudă cu Xavier Sandor ma înfioară.
Nu am mai vazut niciodată, în cei optsprezece ani de viata, un bărbat mai fioros ca el.
Ne-am ciocnit cândva de vreo câteva ori si numai fiorii ce mi ia provocat atingerea sa, m-au speriat. Chiar daca aspectul exterior este unul de invidiat, cel interior îi urateste fizicul. Am auzit ca, este un tiran fara scrupule, purtandu-se foarte necuviincios cu slujitorii sai sau cu oamenii săraci.Tata ma atinteste cu privirea, indicandu-mi scaunul gol de langa mine.
" Probabil nu s-a trezit, tata. Stii ca doarme pana târziu."
" Credeam ca, am stabilit ca micul dejun este luat în familie zilnic. Asta e o regula. "
Oh, tata. Cred ca, inainte sa o cunoasca pe mama, era un tiran, la fel de mare ca Sandor.
Niciodată n-am sa-i inteleg pe bărbați. Sunt prea dificili.Revenind la problemele noastre, masa a decurs în mod normal, linistit, fara ca altcineva sau altceva sa ne distrurbe linistea.
De cum am păsit în odaie, profesorul Tommason, un veritabil pianist francez, m-a acaparat cu voiosia sa. Pe langa faptul ca, Sheilla lipseste de la majoritatea activităților ei, acum si profesorii încearcă sa se concentreze pe mine si pe Dalles . Prea multa materie si prea multe activități, de abia am timp sa ma ocup si de mica taraba din centrul târgului londonez.
Faptul ca, sunt fiica regelui Londrei, nu m-a împiedicat sa traiesc o viata normală, specifică țărănimii.
Mi-ar fi placut sa ma nasc intr-o familie modesta, cu doi copiii si cu o mica ferma, din care sa ne câștigăm traiul. Poate asa, tata nu ar mai fii asa de ocupat cu regatul sau cu înfrângerea inamicilor, iar mama nu s-ar mai ofili de dorul lui. Mi-as fi dorit.
CITEȘTI
Pure Love
Historical FictionSilver alerga din ce in ce mai tare, speriat de strigătele furioase ale soldaților care ne urmareau. De-abia mai puteam ține frâiele si ma rugam în acelasi timp sa ajungem cu bine la castel. Nu mai puteam sa-l dirijez, calutul meu fiind înfric...