♥Öncelikle her zaman mutlu olun. Sizin pozitif enerjiniz çevrenizdekileri de etkileyecektir.
♥Sorunlarınızı çok fazla takmayın. Sizinle dalga geçiliyorsa görmezden gelmek hem sizin için hem de dalga geçen kişi için en iyi çözümdür. Unutmayın "HER İNSAN DÖRT DÖRTLÜK DEĞİLDİR".
♥Bir diğer konu ise HAVALI olmak. Bu neredeyse çoğu kişinin takıntısı haline gelmiştir. Tabi ki de herkes ilgi görmek ister, tanınmak ister. Ama sırf popüler olacağım diye her şeyi yapmak gerekmez. Popüler olup herkesin bizi tanıyıp ve arkamızdan dedikodu yapması yerine popüler olmayıp sevip sevilsek daha mutlu olabiliriz.
♥Herkesin bir hayali vardır. Ve herkes hayalini gerçekleştirmek ister. Doktor mu olmak istiyorsunuz çabalayın. Çabalamazsanız hiçbir şey olamazsınız. Her zaman çalışan çabalayan kazanır. Notlarınız kötü olabilir. Siz kendinize inanın yeter. İnsanlar sizin hakkınızda olumsuz ne deseler takmayın. Hatta öyle diyenlere inat başarmaya çalışın. Hayat sizin hayatınız kimin ne dediği sizin umrunuzda olmasın.
♥Her zaman iyi karakterli olun. İnsanlar sizi bir hareketinizden ya da bir sözünüzden dolayı sizi hafızasına kazır. Yalan söylemek, iftira atmak veya dedikodu-gıybet gibi alışkanlıklar edinmeyin. Küçükken yaptığınızda insanlar pek dikkate almayabilir ne de olsa çocuk diye. Ama büyüyünce özellikle de ergenlik çağından sonra artık bir genç oluyorsunuz ve insanlar sizi dikkate alıyor. Bu yüzden kötü alışkanlıklar edinmemenizi tavsiye ederim.
♥ Bu bölüm bu kadar. Bundan sonraki bölüm sınıflarla ilgili tavsiyeler olucak.
♥Bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayın. Ve yazmamı istediğiniz tavsiyeler olursa yorum yapabilirsiniz.
♥Sizleri seviyorum. Hoşcakalın.🐼
😇Beni instagramdan takip edebilirsiniz hesabım: edanrtzc😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLARA TAVSİYELER
FanfictionBu kitabımda kızlara tavsiyeler vereceğim. Arada bir farklı konu başlıkları altında yazılar yazabilirim. Kitabımı beğenip pkumanız dileğiyle ponçik prenseslerr😇🐼🐾🍫