Ygs zamanlariydi aradan bir hafta gecmisti ygs den birgün umut telefonda takilirken bir mesaj gelir faceden . Naber diye baslayan sonu hüsran ilk mesajla baslar hersey . G. Umuta mesaj atar naber diye umut saskinca iyi senden der ama cok tanidik gelir sanki o mesaji yazan. Ve öğrenirki 3 ay konuştuğu kizda o mesajı atan heyecaninin vermis oldu adrenalinle biz senle cikmistik der ama kiz hayir konuştuk der ve umutun hakkinda kotu düşünür ilk umutu dengesiz biri sanar sobra bi gün gecer umut teklif eder kıza ama kiz dusunmem gerek der ve watsaptan mesaj atar evet der ilk evet te ask yoktu zaten umutta ilj başta sevdigi icin ckmadi . Sonra haftalar gecer kiz biz nasil buluscaz derken umutun sabrini zorlar umutta 100 km mesafeyi hic gormedigi biri icin gider ilk basta sevmeyen umut umutsuzluğa düşer ya sevmezse begenmezse diye oysa arkadasi R. Her defasinda onu tatmin eder ve kızı görür bütün zaman durmustu onun icin zamanin hic gecmemesini ister öyle bir kapildiki G. Ye bi an ne yapacağını unutur oldu ve karar verirler sahile gecerler umut Kizin elini tutamaz kiz bi anda tutar elini umut mutluluktan havalara ucar sahilde oturur konusurla hatta ilk kez orda oper kızı hic gitme der kiza ama sartlar elvermez ve umut okulu oldugu icin geri donmek zorunda kalir. Bi kac defa bulusurlar böyle ve Umutun Lys sınavı yaklaşır kızla birlikte sınava bir hafta kala birlikte evde kalırlar . Sanki 40 yıllık evliymis gibiler evde kahvalti yapar evli çiftin yaptiklarini yapar Umut bi kez daha dursun ister zamanin ama guzel seyler tez bittiği icin zaman hizli gecer ve umut sinava girer sonra evine gider o arada kizi cok Özler sabahlara kadar konuştuğu kızın sesini tekrar duymak ister her telefonla konusmalarinda konusma hic bitmez çünkü cok seviyorlar birbirlerini okadar çok seviyor larki sesini duymazsa birbirlerinin o gün gecmez onlar icin ve Umut istanbula gider cok kotu günler geçirir hastane hastane dolaşır kızın hicbirinden haberi olmaz . Lys aciklanacak artik ertesi gün aciklanir durum cok vahim ailesini üzerine gelir bu sonuçtan dolayi psikolojik sorunları olusur umutun çok kötü zamanlar geçirir ama kiz yinede bilmez. Sonra kiz arar umut ailesinin ona kizmasini kaldiramaz kiza sinirlenir kotu seyler Söyler ayrılırlar umut cok pisman ve coktq çaresiz okadar yorulmustu ki umut ve bi delilik etmeye karar verir intihara kalkisir kimsenin haberi olmaz arkadasi onu zqr zor fikrinden döndürür büyük ugraslar sonucu ciktigi 10 katli binadan aşağı iner bu durumu kiza soyler arkadasi özcan D. Kizin umutla barismasini ister umutun pisman olduğunu cok kotu durumda olduğunu olmeye kalkistigini soyler kiz cok üzülür ama bir türlü affetmez umut bir hafta iki hafta ugrasir ve zar zor ikna olur kiz o yorgun umut o caresiz umut canlanmisti birden. Bu durumu teyzesi farkeder ve sorar sebebini oda kizla G.ile baristigini soyler teyzesi aci ama gerçek olacak bi soz söyler. 'Sen seviyorum diyosun peki ona guveniyormusun ya seni birakirsa der' umutu hayir biz birbirimizi çok seviyoruz der ayrilnaz der ama korkmuyoda degildir. Aradan zaman gecer umut fındık sebebiyle koye denir kizla arasi cok iyidir . Hatta umut bi sene hazirlanmaya karar verir ailesi onaylar istanbulda ki dershaneye vermek isterler ama umut sevdiginin orduda olmasi üzerine istanbula gitmek istemez hatta sevdigi orduya gel der gelmesini ister sonra umutun dogum gunu olur uzakta olduklari icin telefonda kutlar. Ve bir gün telefona o aci mesaj gelir watsapa gir diye umut watsapa girer ve yıkılır kız ayrılık mesaji atmistir umuta sebebi umutun o kapandi sandigi hakaret ettigi olaydir meger kiz hic kapatmamis o olayi bahane ederek ayrılır. Umut Ölüden farksizdi bundan sonra . Her namaz kilisinda dualarinda yalvara yakara o kizla barismak icin dua eder barisamazlar umutun inanci sarsılır barisma umutu kalmaz . Hatta onan bu halini goren kardeşi abisinin o haline dayanamaz hergun dua eder onun icin her gece kalkar dua eder üzülür abisinin i haline ailesi bu durumdan habersizdir. Ve kardesi bir ruya görür abisinin kizla baristigini art arta 4 hafta her cuma barisma ruyalarini görür umut daha cok umutlanir daha cok yalvarir Allaha ve o cok istedigi yere sevdigi var diye gitmek istedigi yere çok isteksiz ve Üzgün gitmek zorunda kalır ama kizla asla barismaz üstünü üstlük kiz oldun der bittin benim icin der umut uzuntusunden kadrolur perisan olur oluden farksiz olur ordu ona dar gelir cehennem gibi gelir sanki yaşarken cehennemi yasar umut ve pes etmez bi yalan söyler caninin yanmasını azaltmak icin kiz öldü Yalanini soylettirir zqten kiz öldün demedi mi ne gerek var yasadigimi bilmesinin diyerek oldugune inandirir kizi kız şaşırır ama Üzülmez çünkü kız coktan birini bulmuştu çoktan umutu topraga koymustu aslinda yalan söylememis olur umut bir gün kiz yasadigini öğrenir kizin sevgilisi ile bir husumet olur umutun ama sorun olmaz. Arkadaşlari umutu güldürecek seyler yapar onu unutturmak ister umutun bu haline üzülürler Mustafa A. Umut bu arkadaşıyla her dershane çıkışı dertlesir ve bir hayli zaman sonra umut azda olsa düzelir bunu arkadaslarina borcludur Tunahan T. Mustafa A. Ya borcludur hayatına kaldigi yerden devam eder . Onunde Üniverste sinavlarina odaklanir. Peki diyeceksiniz umut vazgeçtimi diye . Ona kendisi bile bilmiyor maalesef.
Mesaj:kimseye cok deger vermeyen canınız yanar. ...