Ide sanitka. V nej šofér, lekár, sestrička a študent na praxi.
Idú a naraz z ničoho nič šofér pustí volant a chytá sa za krk.
Dusí sa, chrapčí, oči ma až navrch hlavy.
Sestrička neľútostne popadne lekárničku a praští vodiča celou silou do hlavy.
Tomu hneď záchvat prestane, chytá volant a idú ďalej.
Naraz padá na podlahu lekár, chytá sa za krk a váľa sa tam a pritom sa dusí, chrapčí a slintá.
Sestrička opäť popadne lekárničku a praští čo môže lekára do hlavy. Ten sa hneď zdvihne, posadí a idú ďalej akoby sa vôbec nič nestalo.
Študent na praxi, celý v šoku sa obracia na lekára: "Som v 3. ročníku a poznám iba teóriu, žiadnu prax, ale v živote som nepočul o takýchto symptómoch a metódy liečby sú natoľko zvláštne, že som totálne zmätený. Môžete mi to vysvetliť?"
Lekár flegmaticky odpovedá: "To nerieš. Sestričke sa včera obesil manžel, tak si z nej robíme prdel."...
Viete prečo spadla opička zo stromu?
Lebo bola mŕtva......
Idú dva mravce po púšti, a už už idú zomrieť od smädu, keď tu zomrú od hladu.
...
Pred popravou kat povzbudzuje odsúdeného, ktorý má strach:
"Nebojte sa! smrť vôbec nieje taká hrozná, ani sa nenazdáte a bude po vás".
...Chcel by som zomrieť ako môj starý otec: v spánku, v tichosti bez starostí a nie revúc a kričiac v panike tak, ako jeho cestujúci...
Takže tu je druhá časť (časti budú vychádzať každý deň ak budem mať čas). Dúfam že ste sa aspoň trocha zasmiali.
Votes & Comment...
YOU ARE READING
Čierny humor
Randomtrocha čierneho humoru každý deň nezaškodí... čierny humor je ako nohy nie každý ho má... naša dcéra Anička sa narodila bez rúk Klop Klop Kdo tam? No Anička asi nie...