SEN BEYAZSIN...
Tüm renkleri içinde barındıran ama hiçbiri olmayansınnn...
Dedi . Bana gözleri dolarken Allah'ım insanı, bu kadar büyük bir sevgiyi nasıl hakkeder ki insan
Gitme dedi. Onu ilk kez bu kadar bitkin görüyordum ne olur gitme seni kaybetmeye dayanamam...
bu kapkara hayatımın tek beyazısın tek temiz ve son satırım gitmeee...
MRB ARKADAŞLAR
SİZE ÖNCE BİRAZ OYUNCULARI TANITAYIM SÖZ KISA SÜRECEK :)
NİDA : 1.68 BOYUNDA SARIŞIN SİYAH GÖZLÜ BEYAZ TENLİ BİR KIZ
İNATÇI , İNSANLARI KOLY KOLAY AFFETMEYEN ,ÇOK DUYGUSAL , KİLO TAKINTISI OLAN BİR KIZ :)
AYAZ : UZUN BOYLU SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ BİRİ 11 YAŞINDAN BERİ NİDA İLE ÇIKIYORLAR YANİ 4 YILDIR :)
NİDA BİRAZ ASOSYAL BİR KIZ ASLINDA ASOSYEL DEMESEKTE İNSANLARA ÇOK GÜVENEMEYEN
İLERİKİ BÖLÜMLERDE EMRE DİYE BİR ÇOCUKTA KATILACAK O KALICI KADRO ARASINDA EMREDE BABASININ VERDİĞİ CEZA NEDENİYLE 1 AY SİNEMADA ÇALIŞMA CEZASI ALMIŞ... ODA 1.70 BOYUNDA ESMER ÇOK SIKTIM GALİBA SİZİ KİTAP BAŞLASINNN... :)))
Sen seviyorum. Dedi. Ada Emre'ye, Emre'de Ada'ya sarıldı, artık bereber olacaklarına dair birbirlerine söz verdiler...
OOOOOFFF niye romanlar bu kadar güzel,niye gerçek olamayacak kadar olan güzel şeyleri ister insan, pardonnn sadece benim kadar hayal perest aptallar ancak ister ,neyse yine saçmalıyorum yalnızlık başıma vurdu. Neyse yataktan kalkmalıyım artık bu gidişle 60 kilo olacam. Kalkıp saçımı topladım dişlerimi fıçalayıp mutfağa girdim. Annem buz dolabının üstüne not bırakmıştı. Notta:kızım eğer uyanıp aşağı indiysen yemeğin masanın üstünde ben okul işini halletip kendime cafe alcam seni seviyorum. KİB.
tamam anlaşıldı bugün yalnızım masaya oturup biraz atıştırdım. Kilo korkum var .Birazcık , kahvaltı faslım bittikten sonra tabakları makineye koyup odama gittim. Üstüme basit bir t-sihirt üsnüne de gömlek geçirdim, En sevdiğim renk mavi dar paçayı giydim. Hafif bir mayaj tmm dışarı çıkmak için hazırdım. kahve ve gri karışımı botumu giyip, kapının önüne çıktım tam yürüyordum komşum, esra teyze: Nida nereye gidiyorsun yine diye çıkıştı. lan ne yalancı bir kadın daha bu eve taşın dığımdan beri ilk kez çıkıyorum . 2 Gün önce taşınmışız. Hem varya sana ne teyze sana ne???
Ben sana soruyor muyum??? Allah Allah tabiki öyle bir şey söyleyemem ne zannettiniz...
şeyyyy okula gitmem gerekiyor. Diye kekeledim.
Tamam yolun açık olsun , akşam bize uğra zahmet ğlmazsa. Dedi.
Valla sağol Esra teyze sağol çok iyi bir kadınsın. Valla sen izin vermeseydin dışarı çıkamazdım.Niye gidecektim ki onalra neyse ona bakmayı bırakayım, haa peki Esra teyze erken gelebilirsem eve uğrarım size dedim. Gülümseyerek . Ayyy sinir kadın ya. Yolda ilk gördüğüm taksiye bindim. Nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmiyorum... Kendimden çok sıkılmıştım artık, beni sinemanın yanına indirmesini istedimve rast gele bir filme girdim. Yine yalnızdım. Aslında bu kadar yalnız olmamın sebebi yeni bir şehre istanbul' a taşınmamdan dolayı , film başladı , saçma ve mide bulandırıcıydı , film bitimine doğru midem bulanmaya başladı. Bende koşarakfilmin olduğu odadan ayrılmk için kapıya yöneldim. Yaşasın çıkıyorum derken kendimi yerde kusmuğumuysa karşımdaki insanın üstünde buldum.Allah'ım ölmek isyorum .ölmek istiyorum ,ölmek istiyorum... Ya sakin off ben haklıyım, niye önüme çıkıyor . Evet takındığım bu davranış iyiydi. Ah kalkamıyorum. Çocuk kalmama yardım etti.Ayakta duramıyordum sağol diye karşılık verdim.Nida aptalsın sen çocuk sana yardım etsin, sen onunla kavga etmek için hazırla.Beni bir sandalyenin üstüne oturtu, ceketini çıkardı.