Als ik dit 10 jaar geleden had geweten dan had ik niet naar Michel geluisterd, had ik mijn vrienden nooit verloren en zou ik nu geen slapeloze nachten hebben. Het gebeurde allemaal de avond van 3 oktober 2017. Michel vroeg in onze groep chat of we deze avond iets iets geks wouden doen. Natuurlijk stemde iedereen in. Michel zij dat we moesten afspreken aan zijn huis. Hij zei dat de 'verrassing uitstap' niet ver van zijn huis was. Ik mocht van mijn moeder zo laat niet meer op stap, dus ik verzon snel dat ik bij Alyssa, mijn beste vriendin ging slapen. Ik ken Alyssa al bijna heel mijn hele leven, ze is er altijd al voor me geweest. Daarom zei mijn moeder met volle overtuiging: ja, veel plezier lieverd. Ik app even snel naar Alyssa om te vragen of het goed is dat ik de nacht bij haar door breng. Ik denk dat Alyssa het wel ergens verwachte dat ik dit zou vragen, ze kent men mama ondertussen al een tijdje. Dus we spreken af bij haar thuis. Ik pak snel wat spullen en neem de fiets naar haar huis. Binnen enkele minuten sta ik voor haar deur. We omhelzen elkaar en gaan naar binnen. Het eerste wat ze me vraagt als ze de deur sluit is: Hoe zit dat nu tussen jou en Emmet?! Ik haal me schouders op. Weet ik niet, Wat wil dat nu weer zeggen?! Roept ze verbaast. Ga je straks met hem praten? Emmet zit namelijk ook in ons groepje. Ik vind hem al even leuk, en Se groeien steeds meer naar elkaar naar elkaar toe. Ik hoop het mompel ik. A verdomme! Roept ze, straks zijn we te laat! Snel springen we in de auto. Alyssa heeft eigenlijk geen rijbewijs, maar toch rijd ze bijna elke dag. Na enkele minuten zijn we er. Iedereen is er al en we zijn al een kwartier te laat.
WAT VINDEN JULLIE VAN DIT HOOFDSTUK ? IEMAND TIPS ?
JE LEEST
Speeltijd
Short StoryHet is een spannend verhaal Het gaat over een vrienden groepje : Alyssa , Emmet ,Michel en ik Jessie