... .

40 5 2
                                    

Bir kız sarışın ve şirin görünümlü.Bana dönüp:

"Görünüşe göre iyi yüzücüsü ha benim adım Ecem "
"Benimki de Yıldız ve evet i yüzücüyüm"

Dedim ve o da havuza atladı.

Sonra biraz yüzdük ve akşam olduğunu fark edince üstümüze değiştirip yemeğe indik.Ecem çok kafa dengi yaa .
Ecem de Eren ile kalıyormuş:

"Neden kız erkek kalıyoruz."

"Çünkü biz artık büyümüşüz ve sorumluluk almalıymışız karşı cinsle kalmanın nasıl bir şeymiş öğrenmeliymişiz ki evlenince neler yaşayacağımızı anlayacakmışız saçmalık abidesi"

"Haklısın gardaş ya bu ne kaldığım kişi çok yakışıklı falan ama yinede boktan işler"
"Sen kimle kalıyon?"
"Okan"
"Okan!Okan Yıldırım!Aman tanrım ciddimisin "
"Nolmus ki "

"Ne olcak o çocuk önüne kim gelse ilk önce çıkar ayrılmadan öncede yatar okulda nerdeyse bi benle olmadı"

"Aynı okuldamısınız?"
"Evet geçmiş olsun koru kendini"
"Aman o kendini benden korusun ben o kızlardan değilim kendimi aşık ederim"
"Edemezsin"

"Emin misin o zaman 1 aydan fazla çıkarsak sen bana 1 yıllık yoga dersi verdireceksin ama 1 aydam az olura"
"Sen bana 1 yıllık yüzme dersi verdireceksin"
"Anlaştık"
"Anlaştık"

Evet ben neden kendimi öne attıysam artık neyse olan oldu.

Dıttttt dıtttttt dıtttttt
Alarm bi gün de çalma ve gülüm bi gün de çalma

"Gülüm fazla kroca değil mi?"
Ne ben yine dışımdan mı konuştum of ya
"Ee nolmuş sende biraz fazla egolu değil misin?"
"Tamam kabul ediyorum egoluyum bence bu kabbullenmeden sonra benle kahvaltıya gelirsin"
"Asla yanii şey sen aşada bekle giyinip geliyorum"
"Tamam bobek"

Off ne giysem şimdi bu or*** karşısında ne giysem beni akşam odaya gelince .....

O yüzden boy friend gömlek ve şort altına siniker
"Hazırım hadi gidelim"
"Uuuuu i man şet sen neymişsin de haberimiz yok mu gir koluma da gidelim"

Şükür ki artık dib dibe değiliz Hımmm ne yesem :
"Ben yağda yumurta ve portakal suyu alayım"
"Yani omlet "
"Her neyse getir işte ondan"
"Ben de krep ve kahve teşekkürler"

Ay ha yağda yumurta ha omlet aynı şey kibarcasınımı söyliycez illa of....

Evet arkadaşlar bu biraz daha uzun oldu ama lütfeeeeen biraz vote gelse

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ GÜLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin