-Sta te je privuklo kod Mihajla ako je vec imao devojku za kojom je patio.-naravno majka nastavlja da ispituje dok ja gledam u cudu.
-Pa logicno dobar je u krevetu.
Na ovo bi se osecao ponosan da nije rekla ispred mojih roditelja.-Bolje bi mu bilo da je pametniji.-prokomentarisa cale na sta se Jelena namrsti.
-Zapravo jako je pametan, ne bi bila sa njim da nije.- ljuto ce Jelena.
-Znam, zato i kazem.-ljuto nastavlja cale jasno stavljajuci doznanje da mu se Jelena ne svidja ni malo, a i zasto bi? Sigurno se pita kolika sam ja budala kad cu da ozenim ovu ludacu koja zna da kastrira i pored toga bila je u ludnici. Mislim necu ja nju zeniti ali opet u ovoj situaciji mislim da je cale ostario dodatnih 20-30 godina.
-Hocete da kazete da vam se nesvidja izbor buduce snajke?- uvredjeno upita Jelena ali ovo snajka je dodala sa toliko ironije da kad sam pogledao u nju poklonila mi je jezivi osmeh iz horor filmova.
-Upravo to..
Bol predje preko njegovog lica I on na kratko zastade. Tacno znam da ga je majka opet nagazila ili udarila ispod stola.-Upravo to niposto nisam zeleo da pomislis.-vadi se cale sa laznim osmehom i sa dozom ironije u glasu dok gleda u majku koja ga strelja pogledom.
-Pa lepo posto ni ja nisam zelela uopste da pomislite da mozete da uticete na to.- ledenim glasom mu odgovori dok joj majka pokloni osmeh.
Da li je ovo neka predstava? Neko se zajebava sa mnom.
Nemam pojma sta da kazem i kako da prekinem ovu glupost? Sedim kao nemi posmatrac dok pokusam da poslozim kockice u mojoj glavi. U kakav sam film upao, komedija ili tragedija?
Jelena glumi neko ludilo jos se uzivela u ulogu.
Majka koja obozava Jelenu.
Cale koji mrzi Jelenu.-Jeco duso mozes li da mi pomognes oko torte u kuhinji?- majka prekine tisinu koja vlada jer Jelena i cale razmenjuju munje pogledima.Jelena samo klimnu glavom i krenu za majkom ka kuhinji. Tek tad shvatim da ona nosi farmerke, uske farmerke. Sveto sranje ako me njene suknje izludjuju, farmerke ubijaju.Ma o cemu ja uopste sad mislim?
-Sine?
Skroz sam zaboravio gde se nalazi.-Aa!- kazem pogledajuci u njega koji me gleda sa zaljenjem u ocima.
Siguran sam da kad ce se cale najvise radovati kad sazna da Jelena lagala svo vreme.-Pa dobro sine, zasto jednostavno nisi otisao u vojsku?-smireno upita.Kako mi je samo nedostajalo ovo. Jos samo fali da pocne o tome kako je sramota sto nisam kao on i kao njegov otac.Kako ne sluzim drzavi, bla bla bla..
-Teretatan mi savrseno odrzava telo, novca imam I previse, a ne nosim glavu u torbi. -iskreno odgovorim dok on odmahuje glavom.
-E budalo jedna tvoj zivot vec visi o koncu.- tiho govori dok gleda ka kuhinji. Tacno znam na sta je mislio. Sreca pa gresi jer nemam nameru da se zenim.
-Znas jos si mlad, tek ti je trideset i nesto. Ne moras da zuris sa zenidbom.-nastavlja sazaljivim tonom i zastane na moj zacudjeni.Ovo je cudno.Ozbiljno stvarno cudno. Ni u 25oj nije me smatrao mladim, a sad sa 32 jesam. Na kraju cu morati da zahvalim vestici ako me posle ove njene gluposti roditelji ostave na miru.
-Znas dete cemo mi paziti, njemu sa nama nece nista faliti.-natavlja cale.
-Molim?
O cemu je ovde rec?Kakvo dete?
-Sve ja sine razumem ali ovako ce biti bolje za sve.Brak bez ljubavi ne uspeva.
Bledo gledam u njega i nista ne shvatam.-Cale o cemu ti pricas?
-Iz aviona se vidi da je ne volis. Iskoristila te je kad si bio ranjivi i sad osecas obavezu prema njoj.Sve ja razumem.- nastavlja cale sa nelogicnim objasnjavanjem.
YOU ARE READING
Rat
RomanceImati sefa je dovoljno lose. Imati visokog, zgodnog sexsi sefa je gore. Imati sefa kog mrzite je najgore.