MONSTERS -2. BÖLÜM

11 0 0
                                    

Sabah erkenden uyandım.Üstüme karnı açık çiçek desenli T-SHİRT giydim.Altımada fıstık yeşilibir etek giydim.Lamborghini'me bindim.Çok hızlı gidiyordum.Benim kanımda var hızlı gitmek.Üst tarafı açıp saçlarımın dalgalanmasına izin verdim.Dışarıdan havalı gözüküyorumdur eminim.Okula geldim.Arka taraftan çantamı alıp okula doğru yürümeye başladım.Justin beni görür görmez yanıma geldi.

-Selam.

-Selam.

-Bu gün işin var mı?

-Hayır yok.

-Tamam.Ben seni akşam saat sekizde alırım.

-Nereye gideceğiz ki?

-Sürpriz.

Acaba nereye gidicektik? Çok meraklanmıştım ve heyecanlanmıştım.

Sınıfa girdiğimde hemen Justin'in yanına oturdum.Nasıl olsa ondan başka kimseyi tanımıyorum.Ders başlamıştı.Bir süre sonra zil çaldı.Justin yanıma geliyordu.

-Okuldan gidelim mi?

-Olur.

Benim Lamborghini'me binip evime gittik.Gerçekten şato  gibi bir yerdi.Anahtarları alıp kapıyı açtım.İçeriye geçtik.

-Şu sürpriz olayı.Beni nereye götüreceksin?

-Sen hiç sürprizlerin söylendiğini duydun mu Lenda?

-Ama çok merak ettim,deyip mutfağa geçtim.Buzdolabında yiyecek bir şeyler bulmaya çalışıyordum.Çikolatalı dondurmayı görünce dudağımı yaladım.Kutuyu alıp televizyonlu odaya geçtim.

-Kış gününde dondurma mı? Ciddi misin Lenda?

Aldırış etmeyip yemeye başladım.Gerçekten çok nefisler.Justin'in karnının guruldamasıyla kahkahayı bastım.

-Ağzını aç.

-Ağzını aç?

-Ağzını aç dedim sana?

Ağzını açtığında dondurmayı yedirttim.Mutfağa dondurmayı koymaya gittim.Birden bire başıma ağrı girdi ve her yer karanlık olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Monsters TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin