Ahoj já jsem Nikol. Bydflím v Praze s mamkou protože se s tátou rozešla a táta se odstěhoval. Je mi 17 a chdím na střední. ve škole jsem šikanovaná, mám tam jenom jednu nejlepší kamarádku Lucku. Za měsíc bych měla přejít na jinou školu. Trochu se tam těším a netěším. Netěším se tam proto že nechci opustit Lucku.
Po 30 dnech
Ránomě probudil budík, ale alspoň že už je pátek a v pondělí přecházím na jinou školu. Vstala jsem, najedla se, udělala si higijenu a šla na autobus. Vyšla jsem v 6:30. To bych nebyla já kdybych si doma nezapoměla peněženku, rychle jsem se musela vrátit protože autobus jezdí v 6:40. Naštěstí jsem to stihla ale bylo to jenom jentak tak. (ve škole se nedělo nic zajímavího a tak se přesuneme na odpoledne)
Odpoledne
Odpoledne jsem se měla v 15:00 sejít s Luckou. Doma ještě mamka nebyla přijíždí totiž v 15:30. Musela jsem ji napsat že jdu ven s Luckou. Radči sem vyšla o 10 minut dřív abych tam stihla dojít. Lucka už tam namě stejně čekala.
(Lucka L, Niki N)
l: Aho, zajdeme do cukrárny ??
N: Ahoj, jo klidně :)
V CUKRÁRNĚ
L: co si dáš ??
N: nevím, co ty ??
L: já si dám zákusek
N: já asi taky
Obědnali jsme si to a šli sin sednout
L: mám pro tebe dárek k tvím 18 narozkám, vše nej
N: co? já mám narozeniny ?? jo díky
L: nemáš zač rozbal si to
N: co ?? V.I.P. lístky na youtubering ?? A proč 3 ?? jinak strašně ti děkuji vždycky jsem tam chtěla jít :)
L: Nemáš zač a už mi neděkuj :) Můžeš si vybrat s kým tam půjdeš
N: rozhodně s tebou jsi ta nejlepší kámoška kterou jsem mohla mít
L: díky, Promiň ale já už budu muset jít už je 18:00 tak ahoj
N: já už taku půjdu
Zaplatily jsem, rozloučily se a šli
DOUFÁM ŽE SE VÁM TO LÍBYLO, BUDU RÁDA ZA KAŽDÝ KOMENTÁŘ, PŘEČTENÍ. DO KOMENTÁŘE MI MŮŽETE NAPSAT JAK SE VÁM TO LÍBYLO A CO BYCH NA TOM MĚLA PŘÍPADNĚ ZLEPŠIT. :)