Část 2 Ment ????

165 10 0
                                    

PRVNÍ DEN V NOVÉ ŠKOLE 

Ráno jsem se probudila v 5:00 hodin. Vůbec jsem nemohla usnout, tak jsem po chvíli vstala a šla se připravit. K snídani jsem si vzala chleba s medem a k tomu čaj.  Mamka akorát jela do práce.  Počkala jsem až bude 6:30 abych mohla vyjít na autobus . Radši jsem si všechno dvakrát zkontrolovala, abych se nemusela vracet. Radši sem vyšla o 5 minut dřív abych tam stihla dojít.

V NOVÝ ŠKOLE

Na chodbě jsem potkala jednu holku která vypadala skoro stejně jako já. Hned se mi představila, jmenovala se Viki a začala se se mnou bavit, a ukázala mi celou školu. Když jsem vešla do třídy tak jsem si sedla do poslední lavice u okna, připravila jsem se na hodinu a počkala až zazvoní. Po 5 minutách zazvonilo a přišla učitelka s novým žákem. Počkat co to je Honza (Ment) ??? Po chvíli jak se představil ho učitelka posadila vedle mě, a já se měla jít představit.

Ahoj všichni, já jsem Niki 

 V pátek mi bylo 18

Přešla jsem sem protože mě v tamtý škole šikanovali....

Učitelka mě po chvíli posadila. 

PO HODINĚ   

(HONZA H (Ment) Niki N)

H: Ahoj Niki

N:Ahoj, proč jsi přešel sem ???

H: Na tamtý škole se mi všichni smáli že natáčím na YT. 

N: Aha, to mě se tam taky všichni posmívaly a šikanovali mě, doufám že tady to bude lepší

H: nechtěla bys někam po škole zajít třeba do parku ???

N: jo, klidně v kolik hodin ???

H: Třeba ve 14:00 ???

N: tak jo 

PO ŠKOLE, DOMA

Ok Niky jdeš s Honzou ven, to sis vždycky přála ne ??? (říkala jsem si pro sebe) Po chvíli jsem se šla  připravila  abych všechno zase nedělala na poslední chvíli. Potom jsem ještě na mobilu projížděla sociální sítě. Když jsem se dostala na facebook, přišla mi žádost o přátelství. Rozklikla jsem ji a tam byla žádost od Honzy. Okamžitě jsem ji přijmula, a hned mu napsala jestli ten dnešek platí. Ani né po minutě mi odepsal že to platí a tak jsem vyšla jelikož už bylo 13:45.

DOUFÁM ŽE SE VÁM DALŠÍ KAPITOLA LÍBILA. PS: OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :) DALŠÍ POKRAČOVÁNÍ SNAD ZÍTRA :)








YoutubeřiKde žijí příběhy. Začni objevovat