Belki duymuşsunuzdur belki duymamışsınızdır bilmiyorum ama son zamanlarda çok konuşulan bir konuya değinmek istiyorum: Mina ve Bambam olayı.
Mina ve Bambam'in yanyana olduğu bir fotoğraf. Asla gerçek değil ki zaten fanlar gerçek olmadığına dair bin tane kanıt çıkarttı. Zaten en başta Mina'nın o fotoğrafı Twice'dan bi üyeyle yanyana olduğu bir fotoğrafı. Bambam'in ise teaser fotoğraflarından biriydi hatırladığım kadarıyla. Yani hiçbir şekilde gerçek değil. Zaten shop olduğu her halinden belli.
Sahte olmasına rağmen JYP açıklamasında fotoğraf gerçek ama onlar sevgili değiller ya da çıkmıyorlar gibi bir açıklama yaptı. Bu açıklamadan sonra Mina hak etmediği halde birçok insandan nefret aldı. Hatta bazıları bir insana denmeyecek en kötü şeyleri Mina'ya dediler. Mina'nın hiçbir suçu olmamasına rağmen bunlara maruz kaldı.
Diğer bir olaya geçelim bir tane adam tam adını falan bilmiyorum "Bakire Olmayan Japon" başlığı altında bir yazı paylaşmış ve bu yazısında Mina'nın adını geçirmiş. Açıklamalarında ise Mina'nın adını geçirmedim gibisinden şeyler söyledi.
Fandomundayım diye demiyorum, kim olursa olsun bir genç kıza bu şekilde kötü ithamlarda bulunmamalı. Hatta o adamın dedikleri Mina'nın ailesine kadar gitmiş. Düşünebiliyor musunuz olanları? Kendinizi Mina'nın yerine koyun. Hiçbir şeyden haberiniz yokken saçma sapan insanlar sizin shopunuzu yapıyor buna nefret alıyorsunuz bir de bunun üstüne salağın teki bir adam gelip size neler diyor... Cidden her yönden iğrenç. Hatta bazı kendini fan sananlar "Mina neden Twice'a seçildi ki?" "JYP onu nasıl seçti?" gibisinden saçma sapan şeyler söylüyorlar. Mina bunları hak etmedi.
Masum meleğimiz Mina, seni çok seviyoruz. Lütfen güçlü kal<3
Minari fighting!
Twice fighting!
Once fighting!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twice Hakkında Bilgiler! / Güncelleniyor
FanfictionSize JYP'nin kız grubu olan Twice hakkında tüm bilgilerimi aktarmaya çalışacağım. Yanlışım olursa eğer yorumlarda bunları belli edersiniz düzeltirim. Teşekkürler~ ONE IN A MILLION! Twice fighting!