•Monday•
'6:00' (wekker gaat af)
Zachtjes maak ik mijn ogen open en kijk naar de wekker.
Ik grom en maak hem uit.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik een paar notificaties heb, daarna kijk ik naar de datum en tijd. Ik leg mijn telefoon op mijn bed en kijk eventjes rond in mijn kamer. Ik haat ochtends...
•Klop klop•
'Schatje ben je wakker?'
'Ja mama'
De deur gaat open en mijn moeder loopt naar binnen met een dienblad met coffee en waffels erop.
Ik glimlach en geef haar een kus.
'En heb je zin in je eerste schooldag op de universiteit?'
Ik schud mijn hoofd ja en eet een beetje van mijn waffels.
Na dat ik met mijn moeder gepraat heb loopt ze weg met het eten. De coffee legde ik nog op mijn bureau en liep daarna naar de badkamer en sprong snel nog onder de douche.
Na dat ik gedoucht had deed ik mijn ondergoed aan en smeerde ik me in,
Ik deed een badjas om en liep naar mijn kast.
Ik keek naar mijn kleding en koos mijn outfit.(Outfit in de afbeelding voorin)
Ik liep weer naar de badkamer en kamde mijn haar, daarna deed een nog een beetje parfum op en deo. Ik deed geen Make up op omdat ik dat niet nodig vind het enige wat ik wel een beetje op deed was lipglos.
En vriendinnen van me zeggen dat ik de natural beauty ben dus ja...
Ik liep naar mijn bed en pakte mijn tas die ernaast lag.
Ik deed mijn boeken en laptop in de tas, En pakte een ketting en deed hem om. Ik deed mijn rugzak om en deed mijn telefoon in mijn zak.
Daarna liep ik naar beneden.
Mijn vader wilde net vertrekken en gaf me snel nog een kus.
'Doei lieverd, papa en mama zijn om 00:00 uur pas terug van werk.
Dus pas jij op Rosalie?'
Ik knikte ja en mijn vader keek blij.
'Mama brengt haar al naar school en daarna speelt ze bij harper dus haal je haar op rond half 6?'
'Is goed pap'
'Oh en er ligt 40 euro in de keuken voor eten.'
En daarna liep hij snel de deur uit om naar zijn werk te gaan. Super veel zie ik mijn ouders niet.
Ze zijn altijd aan het werk dus pas ik vaak op mijn zusje van 5.
Ik pakte mijn laarsjes en deed ze aan. Ik kijk op mijn telefoon en zag dat ik een bericht had van Kelsey.•Kelsey Simone is mijn beste vriendin sins we 5 jaar waren. Elke dag waren we samen en nu nog steeds.•
From kels:
Babe ik sta over 5 minuten voor je deur be ready xxxxxxTo kels:
Oke b xxxxIk pakte mijn jas en tas en deed mijn sleutels in mijn jaszak. Daarna deed ik het geld in mijn portemonnee en nam een flesje water mee.
Ik liep de deur uit en zag Kelsey staan.
Ik stapte haar auto in en ze deed haar Justin Bieber muziek uit.
'HEY BITCH'
Ik lachte en gaf haar een knuffel.
We reden naar school en ze bleef de hele reis over een jongen praten die ze in de vakantie ontmoet had. Ze heeft hem leren kennen op een feest en ze hebben zelfs gezoend. Alleen hij reageert niet meer op haar berichten..
Ik denk dat het een one Night stand was maar daar gelooft ze niet in.
De jonge zit op de school waar we nu heen gaan. En hij is 3de jaars.
Dus dit gaat nog leuk worden denk ik..
Toen we op de school aan kwamen stapte we de auto uit. Ik bleef staan en keek naar de school.
Kelsey kwam naast me staan en glimlachte
'Een nieuw begin en alweer beleven we het samen' ik keek haar aan en knikte lachend.
We liepen het schoolplein op naar Eva, Hailey en Rosé.
Met hun zijn we al 5 jaar bevriend.
'Hey girls' zei Kelsey enthousiast.
Iedereen zei Hey en keken rond op het schoolplein. 'Veel groter dan de middelbare..' ik keek Hailey Aan die met grote ogen de school bewonderde.
We liepen de school in en iedereen liep door elkaar. We hadden geen idee waar we heen moesten en we kende niemand. Nou ik in ieder geval. De andere hebben mensen ontmoet op het feest waar Kelsey haar droom jongen heeft ontmoet.
Ik had echt geen zin in een feest dus ben ik niet gegaan, ik hou sowieso al niet van feesten.
We liepen met 2 meisjes mee die ze hadden ontmoet op het feest. Lillian en Jill, ze zeiden dat we naar de balie moesten en daar onze rooster en kluis nummers kregen. We deden wat ze zeiden en zeiden onze gedag.
JE LEEST
Promise • (Dutch graysondolan fanfiction.)
FanfictionWat zou er gebeuren als de jongen waar je het liefst niets mee te maken wil hebben in je leven komt? Lees verder om er achter te komen.