Eva en ik zaten in eva's auto ik keek in haar spiegel en deed mijn haar in een hoge staart en 2 plukjes van voor los. Mijn telefoon trilde dus pakte ik hem uit mijn zak.
From Grayson:
Goeiemorgen hottie.From Grayson:
Waarom reageer je niet?From Grayson:
Hard to get? I like it.Ik zette het geluid uit en en deed hem in mijn tas. Hij is toch niet te geloven. Ik bedoel denkt hij serieus dat ik hem ook met 1 vinger wil aan raken?!
"Wie was dat?" "Oh dat was mijn moeder vragen of alles goed ging" ze knikte en keek weer naar de weg.
We waren op school en parkeerde de auto.
We liepen naar het plein en keken om ons heen.Ik kan niet wachten tot ik naar de universiteit kan, mijn droom is om naar Stanford te kunnen. Tot nu toe zijn mijn cijfer lijsten vlekken loos. En als ik dat vol hou kan ik eindelijk naar mijn droom school. Ik heb voor dat ik naar deze school ging met Stanford gepraat en ze zouden het echt super leuk vinden als ik naar hun school toe kwam.
Eva en ik liepen naar Kelsey en Rosé maar zagen Hailey nergens staan terwijl zij altijd de eerste is. " waar is Hailey?" "Die is daar met Ethan" ik draaide me om en zag haar tegen de muur aan staan en Ethan die tegen de muur leunde. Ze lachte allebei en het leek net een stelletje. Naar hun zag ik Grayson en zijn hondjes. Hij zat op zijn telefoon. En keek daarna naar mij. Recht in mijn ogen. Ik draaide me weet om en hoorde Kelsey praten over hoe knap Grayson was. Hij is een tweeling met Ethan alleen vind ze Grayson knapper en zijn accent sexy. "Kelsey hoor je jezelf wel?" Ze keek me lachend aan. "Ja tuurlijk, ik hoor hoe knap ik hem vind." "Ben je vergeten wat hij tegen jou heeft gezegd?!"
"Bling"
Ik keek op mijn telefoon en zag Grayson staan.Text message:
From Grayson:
Ik vind het leuk hoe je naar me staart. Dus hou gewoon op met spelletjes en ga met me op een date.Ik draaide me om en keek hem aan. Hij was al naar me aan het kijken met een lach. Ik keek nog een keer naar mijn telefoon en stopte hem weg. Idioot wanneer ziet hij dat ik niet geïnteresseerd ben.
Kelsey was nog steeds over Grayson aan het praten maar ook dat hij sorry heeft gezegd. "Wacht wanneer heeft hij sorry gezegd?" "Oh gister avond toen kwam hij naar mijn oma's huis en zei dat hij het niet meende en dat elke jongen bofte met iemand zoals ik. Oh en hij vroeg jou nummer omdat jij zijn rekenmachine had geleend?"
Dit ga je niet menen..
Ik heb ALTIJD mijn spullen mee. Nooit iets vergeten!
Kelsey zwaaide met haar hand voor mijn gezicht om mijn aandacht te krijgen.
"Of is dat niet waar?"
Ik keek Kelsey aan die waarschijnlijk denkt dat ik iets met Grayson heb maar er zit geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
"Uhm- ja-ja dat is Uh waar, hij had hem even uitgeleend toen ik hem nodig had..en hij had hem nodig voor zijn Wiskunde toets vandaag." Ze lachte en begreep het.
We liepen ons klas lokaal in en begonnen met de opdrachten dat de docent ons vertelde te maken. Ik begon mijn opdrachten te maken tot dat ik een beticht kreeg.
JE LEEST
Promise • (Dutch graysondolan fanfiction.)
FanfictionWat zou er gebeuren als de jongen waar je het liefst niets mee te maken wil hebben in je leven komt? Lees verder om er achter te komen.