Buna dragilor!Am venit cu o noua poveste prin care vreau sa transmit ca in viata nu banii sunt cei care conteaza.In mintea mea banii sunt doar un numar in timp ce iubirea ea totul.Ea te poate face fericit,trist,plictisit,amuzat,bun,rau,dezamagit,egoist,pesimist,optimist…de ea depind multe lucruri.Nu alegi niciodata cand te indragostesti sau de cine…intotdeauna inima e cea care alege.Cand alegi sa joci acest joc,numit”IUBIRE”,trebuie sa stii ca nu exista reguli.Iubirea nu tine niciodata cont de sex,varsta,inaltime,religie,culoare,statut financiar.Iubirea se intampla…pur si simplu.Sper sa va placa povestea mea si la fiecare capitol o sa atasez si cateva poze sugestive,pentru ca vreau sa simtiti ceea ce simt si eu si sa va imaginati acelasi lucru in timp ce cititi.
Eu sunt Dya,am 17 ani si locuiesc in New York,de la 3 ani.Am o viata destul de normala pentru o adolescenta de varsta mea…dar cu o situatie financiara mai delicata.
Locuiesc doar eu cu mama,intr-o casuta mica,modesta.Nu are etaj,nu e decorata cu lucruri scumpe,nu are piscina…cum vad mereu in filme.Dar are tot ce trebuie pentru a trai normal,in liniste si pace.Mama a facut tot ce a putut si sunt extrem de multumita,acasa ma simt confortabil si in siguranta.
Pe tatal meu nu l-am cunoscut niciodata si nici nu vreau.Mama mi-a spus ca a parasit-o cand a ramas insarcinata cu mine…pfff ce las.Acum trebuie sa se descurce singura,lucrand ca menajera la o familie bogata.Salariul ei e destul de bunicel,isi permite sa ma lase la scoala si sa imi mai cumpere cate ceva din cand in cand.Din ce mi-a povestit,cand era cu tata,era altfel,aveau destui bani deoarece el este politist,iar ea avea grija de casa.Totusi e bine ca imi plateste pensia alimentara cu care cumparam mancare in fiecare luna si imi scrie din cand in cand…dar cine-I raspunde.
Despre mine ce pot sa spun…am parul blond si lung.ochii negrii…un negru profund,toata lumea spunadu-mi ca sunt speciala…ma rog.Sunt foarte multumita de corpul meu atletic,pe care probabil l-am mostenit de la tata.Sunt linistita de fel,intelegatoare,ascultatoare,inteligenta…insa nu permit nimanui sa ma calce in picioare si imi sustin intotdeauna punctul de vedere…nu degeaba sunt zodia leului.
Si bineinteles nu am cum sa uit de prietenii mei,pe care ii iubesc atat de mult si carora le multumes din suflet ca au fost alaturi de mine la bine si rau.Clara si Matt,oamenii cu cel mai bun suflet din lume,mereu sinceri,iubitori si intelegatori.II stiu de cand m-am mutat aici si deja nu ii mai consider prieteni,ei sunt pentru mine fratii pe care nu i-am avut niciodata.
Ar mai fi o amica cu care mai ieseam uneori,am stat cu ea in banca in clasa a 9-a,dar nu o prea am la inima.Stella e o fata roscata,inalta,cu ochii verzi…e draguta dar nu cine stie ce.Parintii ei au foarte multi bani si asta o face o nesuferita…totul trebuie sa iasa exact cum vrea ea.Doamne ce o fi in capul astora? Cred ca daca au bani pot cumpara lumea…in fine.
Azi e prima zi de scoala dupa o bine meritata vacanta.Intotdeauna mi s-a parut ca vara trece mult prea repede dar timpul nu-l putem tine in loc.
Ma trezesc inainte sa sune alarma si ma ridic somnoroasa in capul oaselor.Trag o strambatura cum numai eu potJ) din cauza razelor de soare ce imi intrau fara mila in ochi.Dupa un dus rapid,ma imbrac cu o pereche de blugi cu talie inalta,o bluzita alba si bineinteles o pereche de tocuri.Imi fac un machiaj discret care consta in doar putin tus ,rimel si un luciu de buze transparent,parul il prind intr-un coc dezordonat…nu am chef sa ma lupt cu claia blonda pana o sa imi stea perfect.
YOU ARE READING
My reach love
RomanceBuna dragilor!Am venit cu o noua poveste prin care vreau sa transmit ca in viata nu banii sunt cei care conteaza.In mintea mea banii sunt doar un numar in timp ce iubirea ea totul.Ea te poate face fericit,trist,plictisit,amuzat,bun,rau,dezamagit,ego...