....-Igenis asszony.-majd adott egy puszit.
-Na gyere Dallas lemegyünk a többiekhez.
-De.-mondta volna.
-Nincsen semmi de!-szakítottam félbe.
-Még egy utolsó csókot kaphatok?-kérdezte kiskutyafejjel.
-Ahjj na jól van.
-Köszönöm.-mondta mosolyogva.
-Na mostmár gyere.-mondtam és az földszint felé kezdtem húzni.
A nappaliban Jacob és Brandon videójátékoztak.
-Sziasztok. Becca te is játszol?-kérdezte Brandon.
-Persze, de előre szólok világbajnok videójátékos vagyok.-mondtam s kacsintottam egyet.
-Ahha meglátjuk.
Már vagy 10 perce játszunk. El kell ismernem Brandon tényleg nagyon jól játszik.
-Ez nem ér Becca csaltál!-kiáltott Brandon.
-Na majd én legyőzlek.-mondta nekem Jacob.
-Gyerünk.-mondtam.
15 perc játék után őt is legyőztem.
-Cam esetleg te is megpróbálsz legyőzni?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze. De készülj fel én nagyon jó vagyok.
-Ahh... nincs esélyed Dallas.-mosolyogtam rá.
-Akkor ajánlok valamit Rebecca Skye! Ha én nyerek két napig nem nyúlhatsz hozzám semmilyen módon sem. Viszont én igen. Ha te nyersz akkor pedig én nem nyúlhatok hozzád, de te igen.-mosolygott perverzen.
-Oké Cam. Ha kínozni akarod magad akkor legyen.
Ölébe ültem majd elindítottuk a játékot. Végül hosszas küzdelem után én nyertem. Cam szájtátva figyelte az eseményeket.
-Hát Cam ezt megszívtad....
***
Cameron végül nagy nehezen kibírta ezt a napot úgy, hogy nem nyúlhat hozzám. Már csak a holnapot kell kibírnia.✖️✖️✖️
Reggel mikor felkeltem Cameron még aludt. Ez most pont kapóra jött nekem, hiszen egy kis huncutságot terveztem ma Dallasnak. Fogtam magam és a derekára ültem.-Huu.-nyitotta ki a szemeit.
Épp húzta volna le a pólóm.
-Nem nem Cam...tudod nem nyúlhatsz hozzám.-mondtam mosolyogva.
-Ahjj istenem én és a jó ötleteim.-sóhajtotta.
Leszálltam róla és az ajtó felé mentem.
-Most komolyan csak így itthagysz?-mutatott magára.
-Hát Cam van egy jó ötletem.-mondtam mosolyogva.
-Mi az?-kérdezte kíváncsian.
-Intézd el magadnak.-kacsintottam majd kimentem a szobájából.
Bementem a szobámba.
Felvettem egy farmer shortot és egy fehér haspólót. Kifésültem barna hajam majd hagytam, hogy vállamra omoljon. Kék szememet pedig kiemeltem egy kis szempillaspirállal és egy rövid tusvonallal. Miután ezzel megvoltam felvettem egy bokazoknit és már indultam is reggelizni.-Jó reggelt Becca! Camet hol hagytad?-kérdezte Nash.
-Hát tudod asszem mos...mindegy is.-mosolyodtam el gonoszan.
-Mit tettél vele te lány?-kérdezte Jack nevetve.
-Én...semmi rosszat.-mondtam mosolyogva.
Levettem egy tányért a szekrényből majd öntöttem bele egy kis tejet. Fogtam a kedvenc gabonapelyhem és abból is tettem a tálkába. Leültem az asztalhoz majd kanalazni kezdtem a tejes finomságot. Épp az utolsó falatoknál jártam mikor megjelent Cameron.
-Na mivan Cam már hozzá sem nyúlsz Beccához?-kérdezte Nash röhögve.
-Kussolsz!-mondta Cam mérgesen.
Gyorsan megettem a maradék reggelimet. Majd a mosogatóba tettem a tányért. Ekkor egy gonosz ötlet jutott eszembe.
-Srácok nem akartok medencézni?-kérdeztem gonoszan.
-Ez jó ötlet!-kiáltott Hunter.
-De, menjünk.-mondta Aaron is.
-Oké akkor 20 perc múlva a hátsó kertben.-mondtam majd az emelet felé indultam.
Magamra kaptam a vörös bikinim majd hajam egy magas copfba fogtam össze.
Fejem tetejére tettem a napszemüvegem s már készen is voltam. Leültem kicsit telefonozni. Hunter egy új képet posztolt instára melyen a fiúk a konyhában baromkodnak. Like-oltam a képet majd leraktam a telefont. Magamhoz vettem a törölközőm majd elindultam a kertbe. Lefutottam a lépcsőn s a hátsóajtót vettem célba. A fiúk már a medencében szórakoztak. Madison pedig a napon üldögélt. Amint Cam meglátott majd lehunyta szemeit. Odamentem barátnőmhöz majd leültem mellé.Süttettük magunkat egy kis idejig majd úgy gondoltuk mi is bemegyünk a vízbe. Cam odaúszott hozzám majd fülembe suttogta:
-Tetszik ez a fürdőruha.-súgta nekem.
-Nekem pedig a fürdőnadrágod tetszik Cam.-mondtam nevetve.
-Tudod milyen nehéz tűrtőztetni magam Becc?-suttogta hogy csak én halljam.
Erre inkább nem mondtam semmit csak lehajtottam piros arcomat majd Madhez úsztam...
Itt az új rész!!🐊❤
#Írjunkezerrel
YOU ARE READING
Brown eyes /Cameron Dallas/
Fanfiction-Utállak Dallas.-sziszegtem felé a szavakat. -Tudom, hogy szeretsz!-mondta még mindig mosolyogva. -Utállak!!-mondtam mégegyszer majd felálltam a kanapéról. -Szeretsz.-mondta majd közelebb lépett. Én egyre csak hátráltam de a fal sajnos utamat állta.