We gaan het fixen!!

19 8 1
                                    

Emelie

Mijn turnonderdelen zijn nog steeds stuk, dus besluit ik ze te gaan maken. Niet alleen nee, dat zou veel te veel werk zijn. Ik besluit Lynn te vragen of ze me wil helpen met het fixen van de onderdelen. Als ik aan kom logen zie ik dat Lynn op het balkon zit. Ze is zo'n saai magazine aan het lezen. Het zal wel gaan over baken. Als ik het balkon op klim zie ik dat het geen bak magazine is, maar een kleding setjes maak magazine. Ik vertel haar dat mijn onderdelen nu kapot zijn doordat ik er doorheen zakte. Als ze dat hoort lacht ze zich dood. Dan vraagt ze: ben je aangekomen ofzo?? Nu lach ik me ook dood. En vertel haar hoe het waarschijnlijk wel is gebeurd. Er waren zeg maar wat apen en die hebben de belangrijkste lianen doorgekauwt. Ze zegt meteen dat ze het wel wil en ze loopt mee in de richting van de openlucht turnbaan. Onderweg komen we een boom tegen met veel dikke en stevige lianen. Daar nemen we er een paar van mee om het weer te fixen. Als we aankomen bij de turnbaan valt het Lynn gelijk op dat bijna alle onderdelen zijn aangeknaagd. Maar ja het zal wel, gelukkig hebben we genoeg lianen mee genomen om het allemaal te kunnen fixen. We beginnen bij de balk, want die is het meeste kapot. We halen de oude lianen er af en knopen er nieuwe omheen zoals we van Zoë geleerd hebben.

Lynn

Ik vind het heerlijk. Even zo in de buitenlucht te zijn. Emelie staat nog steeds beneden met zo'n kop van wat moet ik nu. Ik ben zooooooo benieuwd wat er nu is. Ik besluit om nu maar mijn kledingsetjesmagazine weer te gaan lezen want dan heb ik weer inspiratie voor als een van die meiden nog een nieuw kleding setje nodig heeft. Want dat zal binnenkort ook wel weer zijn. Als ik op pagina 21 ben staat Emelie ineens voor me. Ze zal wel over het balkon geklommen zijn. Ik kijk haar aan en zie dat ze weer met zo'n verontwaardigd hoofd te kijken staat. Ik vraag haar wat er aan de hand is. Met dat ze het antwoord geeft schiet ik in de lach. Ze is door haar turnonderdelen heen gezakt. Hahaha. Ik vraag: ben je aangekomen ofzo?? Als ik dat vraag schiet zij ook in de lach. Nu hebben we beide de slappe lach, maar het moet nu echt wel gemaakt worden. Dan geeft ze eindelijk een goede verklaring, nou ja goede verklaring de apen hebben de lianen doorgekauwt. We lopen richting de turnbaan om het te maken. Dan komen we langs een hele grote boom met lianen daar nemen we er een paar van mee. Als we aankomen zie ik dat echt alle onderdelen aagevreten zijn. Wat raar dat Emelie dit niet heeft gezien. En oh ja daar boven in die boom zitten de boosdoeners. We beginnen bij de balk want die is het meest aangevreten.

Zoë

Heyyy, ik heb nu al een aardig eindje gelopen het hondje is ook nog steeds mee. Het lopen duurt eigenlijk best wel lang maar dat maakt me niet zo veel uit want de natuur is hier zo verschrikkelijk mooi. Het liefst wil i hier gaan wonen maar dan is het al snel niet meer zo speciaal, dus dat gaan we maar even niet doen. Wat hoor ik nou?? Is dat een waterval?? Ik ren er op af om me te gaan wassen. Oh heerlijk vind ik dat die frisse lucht en dan zo'n mooie waterval. Er zwemmen hier ook van die mooie vissen rond. Maar j als ik een kwartier hier gebleven ben besluit ik dat ik maar weer verder moet gaan. Als ik dan 20 meter gelopen heb begint het hondje wat te piepen. Ik loop 5 meter terug en het stopt met piepen. Vreemd, ik loop toch weer verder en hij begint weer te piepen. Dan loop ik terug naar de waterval en zet hem op de grond. Hij sprint gelijk naar de waterval en begint te zwemmen. Hij is zo leuk aan het spelen in het water dat ik besluit hier mijn kamp op te slaan voor de nacht. Dan loop ik morgen wel weer verder ik heb toch eeuwig de tijd. Het is nog niet eens lunchtijd en ik begin al met het opslaan van mijn kamp. Best wel raar maar dit word gewoon een relax dagje. Ik zwem eerst nog even rond bij de water val en dan zie ik iets. Het is een grot achter de waterval!! Daar ga ik mijn kamp opslaan. Doei!!


Forever FriendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu