ASK♥❤

2 0 0
                                    

Alara dan

Revirden kalktim sanki hic birsey olmamis gibi eski halimden eser yok canim acimiyor ve yaralarim koybolmus boyle seyler vampirlerde olmazmiya izledigim filimlerde gormustum.
Yagmur endiselenmesin diye bir sey farkettirmedim kiz deyse beni deliler hastanesine yatirmak zorunda kalacak boyle bir sey istemeyiz degilmi kafamdaki butun dusuncelerden kurtulup yagmura dondum koca gozlerini bana dikmisti

Yagmur:iyimisin canin yaniyormu agri kesici getirimi benimkide soru hemmen getiriyorum babana haber verdim birazdan burda olur bu arada secimler yarin belli olacakmis karnin nasil eger ackitiys..

Alara:tamam tamam ben iyiyim merak etme ben buraya nasil geldim

Yagmur:aras getirdi kucaginda basindan hic ayrilmadi galiba senden hoslaniyor

Alara:nasil boyle bir sonuca varabiliyorsun anlamiyorum sadece yardim etti o kadar

Yagmur: cocuk yanindan ayrilmadi gozleriyle yedi seni arasa nasil baktigini gordum canim "tisikir idirim bini gitirdigin icin"

Yastigi alip kafasina firlattim

Alara:nerden uyduruyorsun bunlari hadi gidelim artik síkíldím burda

Yagmur:tamam bakalim simdilik boyle olsun benden kacisin yok asra

Alara:asra ne be

Yagmur:arasla alaranin birlesimi 😅😂😂

Ben: seninle ugrasamam hadi gidelim artik sıkıldım burda

Yagmur:tamam 😀

Yataktan kalkip cantamida alip assagiya indik sanki daha enerjik hissediyorum merdivenleri ikiser ikiser indim yagmur uyarsada takmadim disariya ciktigimda yagmur yagiyirdu okulda hic kimse kalmamis secimler dolayisiyla erken dagildik mudurden bi kac gun izin aldik evde dinlenmek zorundaymisim canim istemesede yagmur israr etti .Arasa gelince ona karsi ne hissetigimi bilmiyorum . yagmurla birlikte kosar adimlarla babamin arabasina bindik .

Babam:kizin iyimisin hastaneye gidelim mi
Ben:iyim gerek yok

Babam:peki oyle olsun

Yagmuruda eve birakip kendi evimize gectik babama bu garib olaylarin soylesem mi bana inanmiya bilir galiba soylemicem yemegimizi yiyip odama ciktim.Ilik bir dus alip ustume pijamalarimi giydim.Sacimi kurulayip topuz yaptim.Kendimi yataga attim elime telefonumu alip aras ve arkadaslarini arastirmaya basladim.Fotograflara bak tas degil metor resmen kizlarda tabi buldular yakisikli cocugu yorum yapiyorlar tabi aras hicbirine cevap vermemis afferim gozume girdin.Bunlar hep uclu takiliyorlar fotograflardan belli kizla sari sacli cocuk ikizlermis acaba arasin sevgilisi varmidir ki .Olsa fotograflari olurdu ama yok yotur canim yoktur yoktur kimi kandiriyorum tas gibi cocugu kapmislardir offf yine sevgilisiz kaldim.

Boyle giderse evde kalirsin soylemedi deme

Biyli gidirsi ivdi kilirsin siylimidi dimi sen kendine bak koca meraklisi hiih

Neyse benim daha onemli meselelerim var. Aklim hala kafamdaki yaranin nasil gectiginde dusunuyorum ama bi sonuca varamiyorum en iyisi yarin kutuphaneye gitmek kafamdaki dusuncelerden kurtulup uyumaya calistim biraz zorlansamda sonunda uyudum.

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Bu bolumde boyle oldu yeni bolumde neler olacak vote ve yorumlarinizi bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*Özel Vampir*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin