Stefanas sutiko eiti kartu susitikti su Elenos draugėmis. Jie nuėjo į kavinę ir ten Bone ir Karolina laukė ateinančios Elenos. Kai Elena ir Stefanas įžengė vidun visų žvilgsniai tik prilipo prie jų. Tada priejo Metas ir pasisveikino Metas susipažino su Stefanu , o Elena nusišypsojo Metui . Apsisuke pamate Bone ir Karoliną sėdinčias prie stalelio jie nuėjo ir atsisėdo šalia jų .
Karolina iškart prilipo prie Stefano su savo klausimais . Karolina paklausė Stefano iš kur jis Stefanas atsakė jog esąs iš Virdžinijos , bet labai daug keliavo ir keitė gyvenamąją vietą .
Tada Karolina paklausė Stefano ar jis girdėjo apie sugrįžimą į mokyklą vakarėlį. Tada Stefanas paklausė Elenos ar ji eis, bet už ją atsakė Bone.
Ir tada Stefanas pakviete Eleną eiti i vakarėlį . Ji sutiko su mielu noru.Po kiek laiko.....
Jie susitiko vakarėlyje prie laužo .Elena atsisėdusi prie suolelio stebėjo visus ir laukė Stefano, ją glumino ar jis ateis , bet širdyje žinojo jog jis ateis.
Ir štai jis atėjo ir jie abu nuejo ant vikerio tilto.
Tada jie pradėjo šnekėtis ir Elena pasisakė Stefanui, kad jos tėvai nuvažiavo nuo šio tilto į vandenį. Stefanas pareiškė Elenai užuojautą ir Elena nusišypsojo Stefanui ir padėkojo. Staiga jie išgirdo klyksmą tai buvo Vikės šauksmas. Juk tai Vikė ji Meto sesuo. Jie nuskubėjo jai padėti, bet ją jau buvo paėmęs ant rankų Elenos brolis Džeremis Elena iškvietė Greitąją ir jai atvažiavus Vikę ušvežė į ligoninę. Atsibudus Vikei ligoninėje prie jos lovos sėdėjo jos brolis Metas jis budėjo prie jos lovos, kad jai atsibudus galėtų paklausti kas ją užpuolė ir kai ji pagaliau nubudo jis ir paklausė jos. Bet ji klykdama atsakė jog ją užpuolė VAMPYRAS Metas nepatikėjo savo sese ir iškvietė seselę , kad Vikė kliedi. Kol Metas buvo išejas staiga prie jos pripuolė Stefanas ir bandė ją užkalbėti jis jai kuždėjo, kad ją užpuolė gyvūnas ji nualpo ir daugiau nepamena. Ir lyg hipnozė pavyko Vikė užmigo . Sekanti kartą kai atsibudo Vikė ir kai jos paklausė Metas kas ją užpuolė ji atsakė jog gyvūnas . Kitą rytą Elena ėjo iki Stefano namų ir namuose sutiko Stefano Brolį Deimoną.Tikiuosi ši trumpa dalis patiko nepykit, kad dalys tokios trumpos, bet jei spausite vote aš žinosiu, kad jūms patinka ir kursiu dar....
Tiesiog spauskite jei jūms patiko spauskite vote arba spauskite comm ir komentuokite ko jūms dar trūksta duokite pasiūlymų
Ačiū visiems kas skaito 💜💜💜
YOU ARE READING
Vampyro Dienoraščiai
FantasyIstorija merginą vardu Elena Gilbert kurią įsimylėjo 2 broliai vampyrai ir intriguojanti istorija apie antgamtinės būtybės Antrininkus, raganas, vampyrus, vilkolakius, hibridus. Ir net raganius