part 1

36 4 0
                                    

V : hai korang!!

Jimin : oh v, ape khabar??  Dah lame dah kau xdatang mlawat kitorang...

Jung kook :Haah la... Hyung sakit ker..
V :Khabar baik jer.. Xde makne nye nk jatuh sakit... Klau jtuh sakit pun korang ade kesah ker... Rasenyer x...

Jin : Ape xcakap cm tu... Kitorang ni kesah sangat - sangat tau... Yang ko xdatng lame dah, kenape... Ade masalah ker kat rumah...

V :hurmm... Xde la.. Cume jage rumah jer sbb omma ngan appa v ade kt rumah, tu la sebb xleh kluar..

Rapmon : Dah tu, hary ni diorang xde ker..

V : hurmm xde.. Sebab diorang ade urusan kat luar negare... So sekarang ni bebas la...

Jhope : ooo cm tu....

V : oh ye,  mne Suga hyung??

Jin : Dye cm biase la... Tido jer kejer...

V : Ishhh3 xbngun - bngun la gi... Hurmm....

Suga :Sape yang blum bngun lagi???

Bts : eh, dah bngun dah rupe nyer...

Suga : Laaa v, engat kan sape...

V : hyung ape khabar.. Semakin swag plak v tngok.. 😂

Rapmon :kau puji la kau punye hyung yang perasan swag sangat tu.. Jap agy dye layan perasan sendiri la...

Suga :Xyah layan dye V.. Dye cemburu la tu...

Jimin :hurmm pape je la...

Jung kook :Can ne ngan noona shinhye.. Ok tak.. Ke gaduh..

V :Ishh ape la kookie ni... Ok jer.. Cume... Ye la.... Mlu la nk bagi thuyang hyung suke kat dye...

Jin :la... Cakap jer la... Klau lambat luahkan kat dye, nanty orang lain yang try.. Lagipun noona tu cntik auu ramai peminat lak tuu...

Rapmon :Hurmmm tul tu.. Rugi au kalau terlepas...

Jhope :Nanty dah xleh main dah ngan korang semue sbb omma jhope sruh jhope blajar kat luar negare... Mesti rindu Bangtan High school... 😭😭😭

V : Kenape perlu bljer jauh - jauh??

Jungkook :omma dye kate yang beljar kat luar negare lebih baik sbb dye bleh blajar bende baru kat sane...

V :oooo v bru je bleh dtang tngok korang.. Tpi, hyung plak yang nk pergi.. 😭😭....

To be continue..

Sorry la ff yang ketiga author ni author buat pendek2 jer...

Oppa,saranghae.... (Bts Ver) K.T.HWhere stories live. Discover now