part 2

20 4 0
                                    

Jhope: laa hyung bkan nyer pegi lame.
V : klau cm tu v xsmpat la nk bermanja ngan hyung...

Jhope : bermanje kepale hang...

V : Hehehe gurau jer.. Xkan xleh kott

Jhope : gurau pun ade had nyer au.. Ni--

V : kk xyah nk berceramah kt sini la.. Nanty memang xkan berkesudahan la name nyer...

Jhope :huhu thu pun....

V :jin hyung... Hyung masak ape hary ni??.

Jin :xmasak pape sbb diorang dah makan dah kat luar tdi..

V : laa engat kan hyung ade masak pape sbb v dtang mlawat hary ni... Hurmm lapar nyer..

Jin :laaaa ko engat ni restoren, klau datang jer mesti nak makan.. Mcm tu la hidop ko kan... 😡..

V : Hehehe rilek aaa... Cm xbiase lak hyung ni...

Jin : bnyak la ko punye rilek....

V :huhuhu dye dah marah.... 😜..

Jin :Ambil kuali nth dari mne ktok v punye kepale.. 😒 pdam ngan muke ko..

Skip mkan malam..

Di meje makan...

Kookie : hyung, ni kookie punye la... Hyung ni kan... 😠..

Jimin :rilek aa kookie.. Ape yang kookie punye, milik hyung jgak... 😚.

Kookie :huahahaha 😭😭😭😭😭

Jin :ambik dye punye kuali yang tdi ketuk kepale kookie ngan jimin..

Jimin :ape ni hyung... 😠 main ketuk - ketuk kepale ni...

Kookie :Muahahaha *dye menagis au bukan ketawe.*😭😭 kenape hiks hyung hiks ke hiks tuk kepale hiks kookieeee. 😭😭😭😭

Jin :Ye la... Yang ko nagis kat meje makn ni knape.. Buang tabiat ker..

Kookie : dah dye* tunjukk jari arah jimin* yang curi kookie punye sayap so kookie nagis la sebab sakit..

Jin :laaa yang dye ambik tu sayap ayam bangang.. Bukan sayap ko.. Yang ko sakit tu knape..

Kookie :dah dye tarik kookie punye tngan skali tu knape.. Nsib la xtercabut kookie punye tngan au..

Jin : yang ko kookie - kookie ni knape, ko nak hyung letak ko dalam oven ker biar masak.. Lepastu kitorang makan.. Nak??

Kookie :😭😭😭😭

Bts yg lain kecuali kookie,Suga dan jin pun ketawe  😂😂😂..

Jin : yang korang ketawe ni kenape..

Jhope : kitorang xsangke yang hyung ni pandai buat lawak.. Hahahah *gelak jahat*😂😂

Jin : ambik kuali ktok kpale diorang kecuali suga yg diam jer dan kookie yg xhbis - hbis mnangis.

Bts kecuali kookie jin n suga.. " hyung ni... 😠.."

Suga :korang ni xswag langsung.. 😒

Jin : ambik sudip ktuk Suga punye kepale.. *kuali tdi tu dye dan simpan xsmpt nk ambik.. Lagipun sudip tdi tu ade kat tngan dye so dye hune sudip jela...

Suga : arghhh hyung ni xswag langsung gune sudip.. Dah la wrne pinkky... 😒..

Jin :😒😒 ko ni ape awg nth..

Author : bukan awg, swag la... 😒

Jin : ambik kuali ktok kpale author.. Ambik ko...

Author :😡😡

To be continue....

So, best x... Hehehe best tul jin ni.. Asyik kto kpale org jer dye thu... Btw have enjoyed guyss



Oppa,saranghae.... (Bts Ver) K.T.HWhere stories live. Discover now