Este ora 2:34 a.m. şi cineva bate neobosit la uşa mea. Mă ridic din pat şi mă îndrept cu pași repezi spre ușă de frică să nu mi-o dărâme persoana misterioasă.
Ajung în dreptul ușii ,mă uit pe vizor şi văd doar o siluetă pierdută în întuneric și furtuna de afară. Pălăria mare şi sarafanul asortat îmi atrag atenția ,arată că în filmele vechi cu polițiști. Deschid uşa cu o rapiditate la care nu m-as fi aşteptat iar persoana misterioasă îmi întinde în față un document care atestă că este de la FBI. Pentru moment am rămas nemișcat şi a durat ceva până să procesez. Bărbatul,pe numele său Detectiv Morez,a intrat în casa mea ,şi-a dat sarafanul şi pălăria jos extrem de elegant şi le-a pus în cuierul meu vechi şi ruginit.
-Bună ziua!Numele meu este detectiv Morez și sunt aici pentru a vă interoga cu privire la dispariția prietenei dumneavoastră Linda Stewart.
După o pauza lungă în care am procesat cele auzite ,am spus
-C-care L-linda ?
Detectivul nu afișa nicio emoție ,a scos din servieta lui o poză a femeii. M-am uitat atent ,nu ştiu dacă îmi părea cunoscuta său nu. Eram confuz și nu știam cu ce sunt eu implicat.
-Îmi pare rău domnule ,dar nu o cunosc.
-Dumneavoastră sunteți Edward Smith?
-Da,dar nu o cunosc
-Mâine la ora 8:00 a.m. rog să vă prezentați la secția de politie numărul 4. Până atunci ,sunt cu ochii pe dumneavoastră.O seară bună !
Detectivul se îmbracă și cu un semn amical din mână,iese pe uşă.
Eu am rămas în mijlocul casei cu poza unei necunoscute în mână şi cu un detectiv pe urmele mele. Îl urmăresc pe geam cum se îndepărtează şi încerc să recapitulez acțiunile mele din ultimele luni. Nimic neobișnuit ,nicio femeie noua apărută în viața mea. Nimic. Nu mai înțeleg nimic. Dacă au greșit ? Dacă FBI a comis o eroare? Dacă voi merge la închisoare nevinovat?
Nu voi putea închide un ochi în seara aceasta.
YOU ARE READING
Povestire fără titlu
Mystery / ThrillerUn bărbat obișnuit cu o viață obișnuită se trezește brusc în mijlocul a ceva prea mare pentru puterea lui de înțelegere. Edward Smith este acuzat de dispariția tinerei Linda Stewart. Oare el a făcut-o? Nimeni nu ştie, nici măcar el.