Esti pregatit?

4 0 0
                                    

Nu am dormit prea bine in seara precedenta, m-am gandit doar la fata aia. Cine era si de ce eu sunt suspect? Trebuie sa aflu cat mai repede. M-am ridicat din pat,mi-am facut o cafea tare si am mers la sectia de politie. Era linistit inauntru,parca prevestea ceva. 
-Domnule Smith, ma bucur sa va vad aici,spune detectivul in timp ce se apropie de mine sa dam mana.
Mi as fi dorit sa simt la fel,dar tot ce era in incaperea respectiva ma intimida,de la culoarea maronie a perdelelor pana la mustata politistilor.
-Urmati-ma va rog.
L-am urmat pana intr-o incapere intunecata pentru 8 dimineata ,probabil din cauza marimii,era plina de dosare si cani de cafea murdare.
-Faceti-va comod,domnule Smith.
Cat de comod poti sa fii cand esti acuzat de uciderea unei necunoscute si vorbesti cu acelasi om care a venit la tine cu cateva ore in urma?
-Cand ati vazut-o ultima oara pe doamna Linda Stewart? 
-V-am spus ca nu o cunosc,nu stiu cine e si nu am facut nimic!
-Calmati-va ,va rog,suntem intr-o sectie de politie,nu intr-un circ. Acum va rog sa-mi spuneti tot ce va amintiti din data de 8 noiembrie 2011,adica acum 4 zile
-Pff...
Imaginile treceau prin capul meu cu o rapiditate de nedescris si simteam ca daca  le ating ,m-as fi ranit.
-Imi amintesc ca atunci am avut o cearta cu Alexis,fiica mea dupa ce am luat-o de la scoala ,apoi m-am dus acasa ,am baut putin si am adormit ,asta e tot ce imi amintesc,spun eu confuz
-De ce v-ati certat cu fiica dumneavoastra?
-Ce relevanta are asta pentru ancheta ?
-Aveti dreptate,imi pare rau. 
-Pot sa plec acum?
-Da,puteti pleca,dar ne vom mai revedea peste cateva zile. Uitati,aici este numarul meu,simtiti-va liber sa ma sunati daca va mai amintiti ceva.
Mi-a imanat o foaie rupta dintr-un carnetel ,avea un scris ordonat de zici ca era facut de un robot,nu o fiinta umana.
-Multumesc,domnule detectiv Morez.
El mi-a facut un semn din mana si s-a pus inapoi la birou sa lucreze,am inteles ca acela era semnalul meu sa plec. Am plecat imediat strangand tare in mana bucatica de hartie cu scrisul ordonat. Nu stiam in ce problema ma aflu.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Povestire fără titluWhere stories live. Discover now