Küçük bir Youtuber ( Başlangıç )

9 0 0
                                    

Büyük bir şehirde, küçük bir çocuktum. Yedi yaşında birleşik kaşlı, az bıyıklı bir çocukğum. Benim youtube'a ilk başlama anılarımdan birisi. Antalya'nın kepez ilçesinde yaşıyorum. Daha üçüncü sınıfa gidiyorum.

Annem bir okul çıkışı beni amaya geldi. Annem misafirliğe gidecekmiş ama tek başıma gitmeyeyim diye beni de almştı. Misafirliğe gideceğimizde annem gil özel bir şey konuşacakları için beni büyük bir abinin yanına, yani başka bir odaya göötürmüştüler. Kapıyı çaldım ''Girebilirmiyim?'' dedim ve köşede bir koltuğa oturdum. Bana adımı sordu 'Mustafa' dedim. O da 'Bende Burak.' dedi. Bana 'Senden bir ricam var, video çekicem sessizce dururmusun?' dedi. Bende evet anlamında kafamı salladım. Burak abi videosunu ne yapacak diye merak ettim. Burak abi video çektikten sonra ona sordum. 'Abi bu videoyu ne yapacaksın?' dedim. 'Youtubeye atacağım.' dedi. Merak ettim ve videosunu izledim. Ardından kapı çaldı, Burak abi ikoşarak kapıyı açtı. Kargo geldi, karoyu içeriye aldı ve açtı. Tabi bende merak ettim. Kargo dan küçük bir kutu çıktı, kutunun içenden ise biraz para. Merak ettim ve sordum ' Bunları nasıl aldın abi ?' dedim. O da 'Youtube'den kazandığım paralarla, yani maaş.' dedi. Aslında bende youtube'nin bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Sordum 'Abi bu videolar nasıl çekiliyor bana yardımcı ourmusun?' dedim ve o da tamam dedi. 'Bunu yapmak için ilk önce youtube kanalı açmak lazım' dedi ve bana bir kanal açtı. Bana 'Kanalının ismi ne olsun?' dedi. Bende düşündüm düşündüm ve sonunda bir tane buldum 'Flash Gaming' Burak abi de benim kanal adımı Flash Gaming olarak oluşturdu. Burak abi bana video çekmeyi öğretti. Çok zordu ama ben bunu yinede aklımda tuttum. Bir takım bilgisayar programları gerekiyordum ve hemen onları kendi bilgisayarıma yükledim ve video çekmeye başladım. 'Herkese merhaba bu gün sizlerle video izlicez' dedim ve birden kayıt programım kapandı. Korktum ve hemen Burak abi ye gösterdim ve bana programı satın almam gerektiğini söyledim. Yaşım dan dolayı annem ve babam bana o uygulamayı satıl almadılar. Bende internetten araştırdım. En sonunda araştırmalarım sonucu bir hileli kayıt programına rastladım. Hemen indirmek istedim ama virüs bulaşa bilirdi o yüzden indirmedim. Bir sonraki gün annemle beraber yine misafirliğe aynı yere gittik. Orada Burak abiye sordum virüs kaparmı diye, o da bana virüslü olduğunu söyledi ve kendisi hilelisini indidi. Artık sınırsız süre boyunca video çekebiliyordum.

Artık bir süre sonra 10 Abone ( Takipçi ) sayısına ulaştım. Ama daha bu az olduğundan dolayı kanalımı geliştiremedim ve yeni kanal açtım. Bu sever de iyi videolar çektim ve neden abone kazanamadığımı öğrendim. Videolarımı ben montajlamadan yani düzenlemeden youtube'ye attığım içinmiş o yüzden bende bir Montaj programı buldum ve indirdim. ardından o montaj programını kullanmayı öğrendim ve artık daha iyi sonuçlar aldım. Kanalım bir süre sonra 50 abone oldu bende onu kutlamak amaçlı bir video çektim. Çektiğim video güzel izlenime sahip olup daha çok sevinmiştim. Yıl 2016 da artık 100 abone oldum ve kanalımı eskisi kadar okul nedeniyle o kadar önemseyemiyordum. Kanalıma artık video atamadığım için bir abone hilesi araştrırdım ama işe yaramadı. Artık videolarıma fazla yüklendim ve biraz daha iyiye gidiyordum günde 2-3 video çekiyor diğer gün de montajlıyordum. Bir sene sonra yani 2017 ye girdik artık. Okulumu önemseyemedeğim için okuldan belgesiz geçmiştim ve annem ve babam da abana bilgisayar kullanmaya yasakladılar. artık gizli videolar çekiyordum ama çektiğim videolar o kadar tutulmuyordu çünkü montaj yapamıyordum video çekmesi 1 saatse, montaj yapması 2-3 saat oluyordu. Ev sahibimiz aparmanı yurt yapacağı için bizi çıkarmıştı ve yeni evimize taşındık. yeni evimize taşındığımız zaman ben yeni ve iyi arkadaşlar edinmiştim. Kendi yazdığım şarkılarda vardı kendime hip-hop albümü yapacaktım ama bilgisayarıma format atılmıştı, bütün yazdığım şarkılar da gitmişti. Arık kanala yeni ortak almanın zamanı gelmişti ve bir arkadaşımı kanal ortağı olarak yaptım. beraber videolar çekip eğleniyorduk. Kanal ortağım Mehmet kanala sık sık videolar çekemedi ve kanal 120 abonede kaldı. Bazen videolar çekiyorduk bazen kalıyordu. Artık benim de bir telefonum olmasını istedim ve babama telefon aldırdım. Bazen ondan video çekiyordum bazen bilgisayardan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK BIR YOUTUBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin