Capitolul 2

23 0 0
                                    

Dupa ce m-am gandit si rasgandit, i-am scris primului baiat, din oras, care aparea la R, un mesaj simplu, care nu cerea prea multe, si care, speram eu ca nu va starni multe. Dupa ce am scris ,,controversatul" mesaj, m-am ridicat de pe canapea, cu gandul de a face o baie. Ajunsa in baie, fara sa vreau, privirea mi-a ramas atintita pe chipul pe care il vedeam in oglinda impunatoare. Nu imi venea sa cred ca asta sunt eu, cearcane, un rimel intins banuiesc ca de aseara, eram palida. Buzele odata pline, acum erau parca transformate in ceva efemer. Ochii ce straluceau candva reflectand fericire, erau acum parca incolori. Asta nu sunt eu. Claudia are dreptate..
Dupa acea baie, am stat si am meditat toata seara, la un moment dat vibrandu-mi telefonul. Era el. Baiatul caruia ii scrisesem.
Rareș: ,,Hey"

Nu stiam daca ar trebui sa continui..dar am facut-o. (Femeie emancipata, nu? )
Andreea: ,,Ce faci?"
Rareș: ,,Bine cred, tu?"
(Ce sec e omul asta, mersi Claudia)
Andreea: ,,Stiu ca pare foarte ciudat faptul ca ti-am scris, nu ma intreba te rog de ce"
Rareș: ,,Nu e neaparat ciudat."
Andreea: ,,Suferi cumva de vreo boala?"
Rareș:,,Nu, de ce?
Andreea: ,,Esti cam sec "
Rareș: ,,nu e chiar asa ;)))"
Andreea: ,,cum spui"
Rareș: ,,De ce imi pari cunoscuta?"
Andreea: ,,Pentru ca sunt fosta prietena a unuia dintre prietenii tai"
Rareș: ,,Te rog nu imi spune ca esti fosta iubita a idiotului suprem--Mark"
Andreea: ,,bingo"
Rareș: ,,Deloc ciudat :))"
Andreea: ,,Oamenii mai gresesc, ideea e sa inveti din greseli"
Rareș: ,,Categoric"
Andreea: ,,fiesta lente"
Rareș: ,,Si printesa stie latina"
Andreea: ,,Poate :)"
Rareș: ,,Trebuie sa te las, ies in oras, vorbim diseara"
Andreea: ,,sigur, distractie placuta"
Rareș: ,,mersi"

Dupa conversatia cu Rareș, Claudia m-a sunat.
A: Da?
C: Iesim. In 30 de minute sunt la tine.
A: Ce? Nu pot
C: Ba poti si vrei, mergem la coafor. Pune ceva decent pe tine si misca.
Si imi inchide telefonul. Ce e ineregula cu lumea din ziua de azi?
Dupa cum a spus sefa, imi deschid sifonierul, imi iau o rochie alba cu flori albastre, balerini si hotarasc sa ma machiez (nici mie nu imi venea sa cred). Ceva discret, parfum si am iesit.
Ne-am intalnit direct la coafor.
- Cum a mers cu Rareș?
- Nu ma atrage cu nimic.
-Ati vorbit macar mai mult de 30 de minute?
- Nu, si nici nu am de gand. Spun eu convinsa.
- Ma enervezi atat de tare. Spune Claudia expirand teatral
- Mhm
Dupa 2 ore, parul meu arata superb. Usor buclat si asezat perfect. Am intrat intr-un local sa mancam ceva, mai exact la Gosser. Dupa ce am comandat am auzit o voce cunoscuta.
Te rog nu fi tu, te rog, te rog
Si uite ca se apropie, fir-ar a dracu de constinta.
- Hey Andreea
- Hey Mihai, ii spun sorbind inca o data din cafeaua cu lapte din fata mea.
- Ce mai faci?
Sigur faceam mai bine inainte sa apari.
- Foarte bine, tu?
- Destul de ok, ce zici, ne vedem saptamana asta? Spune fostul meu iubit cu un zambet tamp pe fața.
Fir-a-si a dracu de tupeist.
-Posibil, ii spun cu un zambet slab.
- Te sun eu, pofta buna. Si ma pupa pe obraz.
Nu stiu cum reusesc sa dau de oamenii pe care nu vreau sa ii intalnesc. Si mai vorbesc si singura in capul meu. Minunat.
Am fost ,,trezita" din gandurile mele de Claudia care isi flutura mana in fata mea. Tipic.
-Da?
-Iar asta? Credeam ca ai scapat de el. Spune ea cu o incruntatura discreta pe frunte.
-Si eu credeam acelasi lucru.
-Da. Sper ca nu te gandesti sa iesi cu ratatul asta, nu?
-Categoric nu.
Si ne-am continuat masa, in liniste.

Dupa 3 ore am ajuns in sfarsit acasa. Voiam doar sa dorm, dar cand mi-am deschis laptopul, aveam cateva mesaje necitite. Deschid chat-ul si vad ca Rareș mi-a scris. Ok?
Raspunde-i tampito! Striga constiinta mea.
Rareș: ,,Buna dimineata, Ce faci?"
Andreea: ,,cred ca destul de bine, tu?"
Rareș: ,, la fel"
Iar spre surprinderea mea, discutia a continuat destul de mult. Tipul asta chiar pare de treaba, avem cateva lucruri in comun, promițator.
Asta pana sa adorm.
                                  *
Razele puternice ale soarelui intrau fortat in camera mea si imi ,,mangaiau" delicat pielea. Pe dracu. Soarele ma chinuia, nu puteam sa imi continui somnul.
Telefonul vibra intruna si laptopul anunta notificari din 5 in 5 secunde. Ce dracu e cu Universul azi!?
In fine. M-am ridicat rapid din pat, intreptandu-ma spre baie. Clasicul dus, m-am imbracat si aranjat apoi mi-am citit mesajele.
Rareș:,, s-a intamplat ceva?
Andreea? "

S-a intamplat ca am adormit. Cat stres pe omul asta care nici nu ma cunoaste.

Andreea:,, nu, scuze, am adormit"
Rareș:,, nicio problema, ce zici daca ne intalnim azi?"

Wtf!? Sa ne intalnim? Usor barbatel. Claudia ce ti-o iei. Ce fac acum!?

Andreea: ,, pe la cat?"
Rareș : ,,oricand vrei"
Andreea: ,,17:00?"
Rareș ,,sigur. Unde?"
Andreea: ,,la cimitirul vechi? As vrea sa pun niste flori" 
  
Bravo fiinta desteapta, prima intalnire in cimitir, suna de-a dreptul romantic. Domnul si vagaboanda.

Rareș: ,,sigur. Ne vedem"
Andreea: ,,Categoric, pe mai tarziu"

Sa vedem cum te descurci acum..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 22, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~Dincolo de toate~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum