Sorunsal Ve Anlaşılmaz

91 3 2
                                    

26 Temmuz 2008

Gece geç saatlerdi ,içmiştik hatırlamıyorum...

Soğuktu yaptığımız hata dışında her şey yok gibiydi mutluluk sahneleri hayata dair her şey sanki yok olup gitmişti gecenin soğuğunda ama bir şey vardı her rüzgar yüze çarpmaya mahkumdu.Uyuyamıyordum diğerleri gibi ;  telefonumdaki onlarca mesaj cevapsız aramalar o geceden sonra herkese susmasını ve eve gitmelerini ben söylemiştim. Oysa ilkti bu zevk vermişti.Hoştu amansız çığlıklar  bilmiyorum birinin size mahkum olması ... O gece son ses Marliyn Manson eşliğinde içmiştik bu adi fikir hangimizin aklına gelmişti neyi amaçlıyorduk ki?! ( uzun bir ah çektim ağlamaklı ).Tek bir şey vardı sadece tek bir şey o gece o biri duymuştu ya da görmüştü her suçlu kanıt bırakırdı Lanet olsun..

27 Temmuz 2008 Pazar 14.36

Bu saate kadar uyuyan aptalın tekiydim o gecenin ardından dikkat çekmelidim ya tabi ! Yataktan kalktım dengem bozuktu çok fazla içmiştim altımdaki kırmızı dantelli iç çamaşırının üzerine deri siyah eteği geçirdim üzerime bir şey giymeyi tercih etmeden direk banyoya girdim yüzümü yıkarken farkettimki kulağımın arkasında da çizikler vardı fondoten yardımıyla hallederdim sorun değil :)

Daha sonra makyaj kutumdan eyeliner ruj gibi her kadın için gerekli tanrıları çıkarttım ah küçük tanrılar her gün binlerce erkeğin arasında yüceltiyordu beni .. Gözlerim her zamanki zarafetindeydi dudaklarım ah tanrım kaç kişiye ev sahipliği yapmıştı. üzerimdeki siyah südyenin üstüne  askılı badiyi geçirdim merdivenlerden aşağıya indim. Bu kadar sakin olmak korkutucuydu. 

Evimin 500 metre doğusundaki sancak tepesindeki polis arabaları çok normaldi. Dikkat çekmeden bin lira saydığım gözlüğü taktım. Ah zavallı Betty! vurdumduymaz 4 arkadaşın tatlı kurbağanı olmuştu hala attığı çığlıklar beynimde güzel bir zevk veriyordu bedenime . Ama haketmişti yaşadığı bütün her şeyi haketmişti . Hemen telefonumdan bir numara çevirdim sevdiğim ses tonuyla cevap vermişti bana - aşık olduğum adam taptığım erkek - kanıtları yokettin mi diye sordum evet dedi sana güveneceğimi biliyordum sancak tepesindeki polisler gerizekalı soysuzların teki asla biz olduğumuzu anlamayacaklar dedim biliyorum güzelim fazla sakiniz Betty nin bizimle olan ilişkilerini bulmak için daha gözü açık olmalılar dedi teşekkür edip birazda dalga geçerek telefonu kapattım.

Yürüyerek sancak tepesine çıktım. Bettynin ailesi en çok onlar adına vicdanım sızlıyordu. Bir şey bilmiyormuş gibi gözlerimi açıp burada ne oluyor memur bey diye sordum beni süzdü -beğenmişti beni farkındaydım - bir kız kayıp dedi ardından da bir gece evden çıkmış ve geri dönmemiş diye ekledi kahkahayı bastım ah bu ebeveynler  o bir genç kız elbet eve döner dedim. Adam gülümsedi haklısınız ama işimiz dedi. teşekkür edip oradan ayrıldım tepeyi inip sokaklarda yürüdüm ve onlarca kahkaha daha attım  mutluydum kurutlacaktık...

Ben kim miyim adi bir pislik Görüşürüz :))

Sorunsal Ve  AnlaşılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin