18 Mart 2006
-Yoruldum anlıyor musun bıktım tükendim..
+Buraya gel dedim sana buraya gel bu ikimiz içinde ağırdı biliyorum ama birini kaybettiğinde böyle hissedersin.
-Sus artık demekle yetindim kapat çeneni görmüyor musun beni bizi ne hale getirdi mutlu musun bunu söyle mutlu musun ?!
+Üzgünüm anlıyor musun bu durum benim içinde zordu ben de istemedim ama bütün her şey o pisliğin suçu bunu ona ödeteceğiz söz veriyorum sevgilim onu ve çevresindekileri mahvedeceğiz . Bizimle ilgili gerçekleri kimse bilmiyor bunu biliyorsun iyi bir planla acınası bir halde hemen ölmeyi dileyecek.
-Söz ver .. ? Onun çığlıklarıyla mutlu olacağımıza söz ver
+Söz veriyorum benim güzel sevgilim daha kim olduğumuzu bilmiyorlar.
Bu konuşmanın ardından ona duyduğum sevgi artıyordu en kötü günümde yanımda olduğundan beri vücudumun her hücresi ona karşı güven salgılıyordu seviyordum zordu yaşadıklarımız kasvetliydi iğrençti bize yapılanları unutturmuyordu hiçbir aşk hiçbir zevk.Ama her şeye rağmen yaşamaya değer bir şey vardı ..
Beni belimden sardı usul usul gıdıklandım. belimi açtı soğuk teni tenime değdi daha ne olduğunu anlamadan beni zıplatıp kendine çevirdi memnundum sorun yoktu dudaklarıma yapışmasıyla hissettiğim hazzın kan hücrelerimle vücuduma yayılması bir oldu neydi o kimdi bilmiyordum ama yaşadığım her şeye rağmen bana yardım etmek için gönderilen bir melekti. Zamanın kavramsızlığı onu hissettiğim her saniye manasını yitiriyordu işte bunu anlamıştım bugün bu tarihte hırsım uğruna ne olursa olsun onu kaybetmeyecektim
27 Şubat 2006 Cuma 23:56
Buraya nasıl gelmiştim hiç bir fikrim yoktu. Ellerim zincirlenmişti . karşımda oturan kız çocuğu da ağlıyordu tek hatırladığım biri tarafından buraya getirildiğimdi çok korkuyordum ilk defa böyle korkuyordum oda soğuktu lanet olsun donuyordum?! karşımdakini sakinleştirmeye çalışıyordum hey Jenna konuş benimle yalvarırım..
Lütfen yardım et korkuyorum dedi jenna sesindeki korkuyu hissettikçe daha da korkuyordum. Kurtaracağım bizi dedim sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim dedim .Söz ver dedi SÖZ dedim bu sözü verirken ne bekliyordumki tek bildiğim galiba Jenna ya olan karşı konulmaz sevgiydi..
- 10 DK SONRA BETTY HATIRLADIĞIM O İĞRENÇ GÜLÜŞÜYLE GELDİ-
Eline dikkatlice baktığımda bir sürü alet gördüm hepsi korkunçtu ne yapacaktı bize okulda ara sıra kavga ederdik ama bu kadar ileri gidebilir miydi aklım almıyordu beynim beni tek bir şeye sürüklüyordu ÖLÜM..
-,Karşımda oturan o küçük kızın yüzünü o günden sonra asla unutmadım,- gözlerimizi bilerek açık bırakmıştı görmemi istiyordu acıyı hissetmemi istiyordu .Biliyordum testere filminden fırlamış bir pislikti.
Jenna çığlık attı o pislik betty acımadan ......
Ah pislik yalvarırım dur yapma betty yapma o daha küçük bir kız betty bunu haketmedik yalvarırım yapma jenna gözlerimin içine bakıyordu ağlıyordu çığlık atıyordu dayanamıyordum çığlığı bastım yalvarırım BET lütfeeen betty arkasını dönüp yüzüme tokadı yapıştırdı..
o geceden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı
Biz kim miydik o erkek , jenna : jenna ve ben haketmeyen :erkek ise geç kalmış ama hayatımı kurtarmış melekti kısaca biz haketmeyenlerdik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorunsal Ve Anlaşılmaz
FantasyHiç Bir Çığlık Korkuyu Yenemez... Yenemedi De Bu Sefer Olmadı Umut Korkuyu Yendi.. Hikayenin Yazarı:Esra