Aptal kız...

254 7 1
                                    

Ben melis, 16 yaşında çirkin ve küfürbaz bir kız. Ben bir yaşındayken annemle babam ayrılmış. Babam annemle beni gece yarısı sokağa atmış. Babamdan nefret ediyorum onun kadar aşşağılık birini görmedim. Arada sırada beni görmeye geliyor. Ben mi? Mecburen gidiyorum yanına. Keşke gelmese. Keşke onun yüzünü hiç görmesem. Sıkıldım artık onun yalanlarından. Beni aptal zannediyo herhalde. Ama onun yalanlarına karşı birşey diyemiyorum. Ondan ne kadar nefret etsemde onun kalbini kırmak istemiyorum. Zaten insanları üzmeyi sevmem :/ Bu zamana kadar tek dayanağım dedem olmuştu. Dedem benim için değerliydi. Özeldi. Farklıydı. Hiçbir zaman bana yalan söylememişti. Ne yaparsam yapayım güvendi bana. İnandı. Ben vazgeçtiğimde dedem yardım etti. Bana karşı olan inancını asla yitirmemişti. Hep o yardım ederdi bana. Ama geçen yıl trafik kazasında onu kaybettim. O zaman bende öldüm zaten. Şuan sadece yaşayan bir ölüyüm. Anneme gelirsek. Babamla ayrıldığından beri onunla yaşıyorum. Herzaman benden nefret etti. Neden mi? Bana her baktığında karşısında onu aldatan aşşağılık herifi görüyor. Bana hep babasının kızı diyor ama ben onunda kızıyım. İkinci nedenide benim normalde bir ikizim varmış ama annemin karnında ölmüş ve bundan beni sorumlu tutuyor. Bana her baktığında yüzündeki o nefreti görebiliyorum. Yaklaşık 2 yıl önce annem biriyle evlendi adı alp. Aslında ilk başta onu seviyorum iyi birine benziyordu ama sonra gerçek yüzünü gördüm. Hayatımı cehenneme çevirmekten zevk duyuyor gibi. Neden bunlar hep benim başıma geliyor? Bunları hakedecek ne yaptım ben?

Annem aşşağıdan sesleniyor.. Ah unutmuşum doğruya bugün pazartesi. Ve okul var. Lanet olsun.

-İN ARTIK!!!! Okula geç kalacaksın. Seni okula ben bırakamam küçük hanım.

Üvey babamda sesleniyordu.

- Bende bırakamam seni küçük hanım.

Sizden beni bırakmanızı isteyen olmadı zaten diye fısıldadım.

Oflaya poflaya altıma şort üstüme askılı rahat bir bluz giyip aşşağı indim. Annemle ÜVEY babam kahvaltı ediyordu. Kahvaltı etmek istemedim. Zaten bana nutuk çekmelerini dinleyecek halim yoktu. Montumu alıp kendimi dışarı attım. Okulum evimize çok yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum. Bunu ben istemiştim zaten. Çok zengin olmamıza rağmen hiçbir zaman o piç züppelerden olmadım. Sonunda okula geldim. Sırama oturdum. Kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Tam o sırada omzumda bir el hissettim. Arkamı döndüğümde eren karşımda duruyordu. Eren benim kardeşim gibi hatta kardeşten bile öte benim için. Onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Siyah yumuşak saçları, mavi gözleri ve pürüzsüz yüzüyle o kadar yakışıklı ve tatlıydıki. Saçmalamayın erenden hoşlanmıyorum. Bu çok aptalca olurdu. Lanet olsunki onun sevgilisi vardı. Ve sevgilisini çok seviyordu. En azından ben öyle düşünüyordum. Gene düşüncelere dalmıştımki erenin konuşmaya başlamasıyla kendime geldim.

-Düşündümde bu cumartesi birşeyler yapmak istermisin? Sadece sen ve ben. Ne dersin?

İnanamıyordum. TABİKİİİ diye çığlık atasım gelmişti. Haklısınız bu bir çıkma teklifi sayılmazdı. Sadece arkadaşıyla takılmak istemişti. Ama ilk defa bana TEK BAŞIMIZA bişiler yapmayı teklif etmişti. Şaşkınlığı üstümden atıp sakin bir şekilde

-olur. Ama ceren kızmasın dedim ve yüzüme sahte bir gülüş yerleştirdim.

Ceren erenin sevgilisi. Uzun boylu, sarışın, yeşil gözleri olan zayıf ve çok güzel bir kızdı. Bütün erkekler onun peşinden koşardı. Okulun en popüler kızıydı. Erenin onunla çıkmasına şaşırmamak lazımdı.

-Ben cereni hallederim bebek.

Bebek? Ne oluyordu? Doğruyu söylemek gerekirse bana bebek demesinden hoşlanmıştım ama bir anda söyleyince garipsedim :D ben gene düşüncelere dalmıştım ki bütün sınıfı kaplayan parfüm kokusuyla aklımdaki düşünceler uçup gitti. İçeri giren seraptı. Ve onun sürtük yancıları. Duru ve begüm. Serapı bildim bileli erene aşıktı. Bendende nefret ederdi. Serapta nerdeyse ceren kadar güzel ve popüler bir kızdı. Ama bunlara rağmen eren seraptan nefret ederdi. Gelelim begüme.. Yalancının ve orospunun tekiydi. Sevgilisi cenki resmen kullanıyordu. Onuda bildim bileli doğukana aşıktı. Doğukanda okulun en yakışıklı ve en popüler erkeği. Bütün kızlar onun peşinden koşuyor . En çokta aslıhan. Cenke acıyorum.. İyi bir çocuk aslında. Duru ise sakin biri gibi gözüksede çok kurnaz bir kız o ise doğukanın en yakın arkadaşı emirden hoşlanıyordu. Ah kahretsin serap buraya doğru yürüyor. Erenle olan konuşmamızın içine etmeye geliyordu belliki. Erenin yanında durdu ve o sahte gülüşünü yüzüne yerleştirdi. Ne kadar yapmacık bir kızdı bu.

-Selam eren

-Selam serap

Erenin yüz tipinden ses tonundan hareketlerinden herşeyden onunla konuşmak istemediği belli oluyordu ama kız sülük gibi yapıştımı bırakmıyor ki.

-şey cumartesi günü bizim evde takılalım mı dicektim, dedi

Ne kadar yüzsüz bir kız diye geçirdim içimden. Erenin kabul edeceğinden çok korkuyordum

- Kusura bakma serap ama ben cumartesi günü için melise söz verdim ve izin verirsen cumartesi hakkında onunla konuşmak istiyorum dedi.

Ya ben bu çocuğu yerim. Serapın suratı mosmor olmuştu. Ama hiç bozuntuya vermeden yapmacık gülüşünü tekrar suratına yerleştirdi ve bana korkutucu bir bakış attı.

-Ozaman başka öbür cumartesi buluşmaya ne dersin dedi ve erene göz kırparak oradan uzaklaştı.

Bu kızı boğasım geliyordu. Neyse sakin olmalıyım. Tam eren bana birşey diyecekken yanımıza doğukan geldi. Kahretsin bi sen eksiktin diye söylendim. Gene herzamanki gibi çok çekiciydi. Of ne diyorum ben oda züppenin teki. Yanıma oturdu ve ereni itti. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk?

-Kalkarmısın? Orası erenin yeri. Diye bağırdım.

-Sakin ol güzelim. Ben ne istersem onu yaparım dedi ve pis bir şekilde sırıttı.

Eren ayağa kalktı ve tek boş yer olan serapın yanına geçmişti. Serap mutluluktan 4 köşe olmuştu. Utanmasa göbek bile atacaktı.

Zil çaldı. Hoca içeri girdi. Of lanet olsun ders matematikti. Matematikten oldum olası nefret etmişimdir. Dersin bitmesi için dua ediyordum. Kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım. Bacaklarımda bir el hissettim. Ne oluyordu? Kafamı kaldırdığımda doğukanın elini bacaklarımda gezdirdiğini gördüm. Sonra bana baktı ve kulağıma seni istiyorum diye fısıldadı....

İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN SIKICIYDI BİLİYORUM. AMA YENİ BÖLÜMLERDE AKSİYON ÇOK FAZLA OLACAK GÜVENİN BANA ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aptal kız...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin