Eskisi Gibi Değildi Her Şey...

8 0 0
                                    

Her şey bitmişti ve hayat bundan ibaret, içimizde derin sızı..Hayatımıza çok güzel giren sonra hiçbir şey olmamış gibi çıkan bir insan...

İlk aşkı onda tatmıştım ona inanıp güvenmiştim kendimi avutup kandırarak geçiştiriyordum her şeyi görmezden gelip umursamıyordum her şeyi. Toz pembe hayaller kuruyordum. Gerçekleşeceğini sandığım gerçekleşmeyen hayaller... hani demiştin ya ben seni '10 yıl' beklerim sabırsızca. Peki ya şimdi neyin yalnızlığı ? Hayat çok saçma sen olmayınca tatsız tutsuz.. sen yokken hayatımda her şey değişti , hayatımda. Tadı tuzu oldu hayatımın ve 'Hayatım' dediğim şey sen oldun dile kolay gelir bu kelime ama hiç öyle değildir . İçinde sen varsın 'SEN'

Ben öyle deli sevdimki seninde sevdiğini sandım. Evet! Belki sende seviyordun. Ama git gide azaldı bu sevgi denilen şey.DÜNYAM oldun gözüm kapalıyken ya da uykudayken sen açtın ve şimdi yeniden kapatıyorsun.. Yine derincesine bi uyku. Uyandır beni bu rüyadan - kabustan - ayrılalım söylüyordu çocuk kıza , kız yine ağlamayacağım ,güçlüyüm dediğinde ise dudaklarına düşen tuzlu güzel su - gözyaşı - . Çünkü dayanamaz hiç ayrılık tadı almamıştır ömrü boyunca . Ayrılık korkusuda vardı kızın vee ta ki çocuğun bir süre sonra onu terketmesinde korktuğu başına geldi..


UÇURUMUN KENARINDAKİ KIZ BENİM. EVET ÖYLE! ÇÜNKÜ BENİ UÇURUMDAN ATSAN RAHAT BİR UYKUYA DALACAĞIM , EĞER BENİ KENDİNE DOĞRU ÇEKSEN FANİ DÜNYAYA GERİ DÖNÜP ÜZÜLMEYE VE ACIMI KİMSEYE GÖSTERMEMEYE ÇALIŞIP KIVRANMAYA DEVAM EDECEĞİM...


BY : SİMGE İNAL

BİZZAT YAŞANMIŞTIR

TOZ PEMBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin