terug naar huis

4 1 0
                                    

Ze gingen op reis naar Sinie maar voor ze op weg gingen werd Muis teruggeroepen naar de tweebenen van hem. 2 dagen later gingen ze eindelijk weg. Onderweg werd Muis bijna gepakt door het asiel maar hij kon nog net op tijd weg komen. Onderweg miste Skittie en Stippelfees Lucie veel. Maar even later dacht Skittie er niet meer aan omdat ze een poot brak. Na drie dagen lopen kwamen ze eindelijk in Heerhugowaard aan. Alleen de stad was zo groot dat ze er verdwaalden. Wat zij niet wisten was dat ze aan de zuidkant waren en dat hun huis in de noordkant is. Er raaste vlak voor hun een auto langs. Ze vonden het druk op straat. Maar in werkelijkheid waren ze pas in een buitenwijk beland en moesten ze de echte stad nog in. Die 🌃 nacht sliepen ze in een steegje en ze konden nouwelijks slapen door het geluid van de auto's die langs raasten. Die nacht werden ze bezocht door straatkatten. De volgende​ ochtend stonden ze op en liepen ze verder. De volgende avond sliepen ze in een dakgoot en er gebeurde niets bijzonders. De volgende dag kwamen ze in de stad aan het echte centrum van Heerhugowaard. De volgende dag kwamen ze bij hun tuin aan. Sinie en Muis kroelen een hele tijd en veel later gingen ze eten. Die nacht bezocht de Sternclan muis om zich te vestigen in de Varenclan. Zo kwam muis bij de  Varenclan en hij werd Muispoot genoemd. Drie jaar later kwam Muisknop bij zijn familie en Sinie dacht misschien moet ik me ook bij de Varenclan aansluiten. De volgende dag werden drie nieuwe leerlingen aangekondigd: Mieuwpoot (Sinie) Feespoot (Stippelfees) en Skitpoot (Skittie) en zo begon een nieuw verhaal.
Het volgende boek is een bundel van deze boeken daar na begint de volgende serie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 23, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

mieuwsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu