ACEMİ SİLAHŞÖR2

29 2 2
                                    

MERHABALAR BEN MİCHEL HATIRLADINIZMI SHERİF MİCHEL YA DA ACEMİ SİLAHŞÖR DİYEBİLİRSİNİZ.MİCHEL 30 YAŞINA GELİNCE EVLENDİ HER  2 GÜN  AFRİKA VE KIZILDERİLERİNE GİDİYOR SALDIRIYOR  YEMEK ALIYOR GELİYOR KASABA HALKINA DAĞITIYOR VE ORALARI ALIP ASKERLERİ KORUMAYA GİDİYORLADI 1 GÜN MICHEL KIZILDERİLİLERİN YANINA GİTTİ  ORAYI BASTI ÇATIŞMALAR 2 GÜN SÜRDÜ TAM 2 GÜN MICHEL AĞIR YARALIYDI O GÜN ÇOK ŞEHİTLERİ VARDI KASABA HALKININ HERKESİN BİR OĞLO 2 OĞLU ÖLÜYORDU ÇOK ÜZÜCÜYDÜ ETRAF CENAZE EVİ OLMUŞTU. BİZ MICHEL'E DÖNELİM O DA AYAĞI KALKTI O CENAZE EVLERİNİ GÖRÜNCE MAHVOLDU MICHEL: ÜSTTEYMEN BURAYA GEL DE KAÇ YARALI KAÇ ŞEHİTİMİZ VAR"DEDİ ÜSTEYMEN MUTSUZ HALDE ÜSTTEYMEN: 60 YARALI 200'DEN FAZLA YARALIMIZ VAR SHERİFİM ÇOK ÜZÜCÜ VE BÜTÜN ASKERLER NERDEYSE BİTTİ 40,70 ARASI ASERİMİZ  VAR SHERİFİM"  MICHEL:AMAN ALLAHIM" DEDİ SÖZÜNÜ BİTİRDİ HERKES PERİŞANDI SHERİF 18 GÜÜN SHERİFLİĞE ARA VERDİ.  ARTIK HERKES KASABAYA SALDIRIYOR  PARA ÇALIYORDU,MICHEL ÜZÜLÜYORDU AMA  NE YAPSIN SHERİFLİĞE 18 ARA VERMİŞTİ. YARIN  SHERİF MUTLU KALKTI AMA ÇOK MUTLUYDU BU GÜN 18. GÜNDÜ  VE SHERİFLİĞE DEVAM EDİYORDU HERKES MUTLUYDU KUTLAMALAR YAPILDI, ORDAKİ BİR VATANDAŞ ŞÖYLE DEDİ: SEN  BABAN GİBİ İYİ BİR SHERİFSİN VE ADALETLİSİN" DEDİ SÖZÜMÜ BİTİRİP ORADAN AYRILDI. GÜN  34  VE SHERİF 40 YAŞINA GELDİ ÇOCUKLARI OLMUŞTU ODA 14 YAŞINDAYDI ÇOK  ŞİRİNDİ HERKES ONA ŞİRİN BEYEFENDİ DERDİ 14 YAŞINDAKİ COCO MICHEL İSE ÇOK SEVERDİ ŞİRİN BEYEFENDİ LAFINI.
GELELİM 14 YAŞINDAKİ COCO MICHELİN ADI NERDEN GELDİ MİCHEL KENDİNE SİLAH ÖYRETEN COCO COCO NUN ADINI ANMAK İÇİN HEM ONUN ADINI HEM KENDİ ADINI KOYDU  MICHEL VAKTİ GELDİ VEFAT ETTİ COCO MICHEL İSE 29 YAŞINA GELDİ AMA SHERİF OLMADI NEDEN? DEYİLMİ KAFA      KARIŞTIRICI COCO MICHELİN SHERİF OLMADIĞI ÇÜNKİ O ASKER OLDU ONDAN SONRA BİNBAŞI ÖYLE HAYATI SÜRDÜ.
GELELİM NİYE SHERİF OLMADI BABASI MİCHEL TEMBİKLEMİŞTİ  MİCHEL: OĞLUM BAK SEN ŞERİF OLMA ZOR İŞ BAŞINI BELAYA SOKMA İŞ ADAMI OL BİNBAŞI OL AMA SHERİF OLMA" DEDİ.
                            THE END
                                  SON     YAZAN:TAHA POLAT

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 acemi silahşörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin