Partea a 3-a

77 5 4
                                    

Dupa doua zile de mers incontinuu, Bella si printul au ajuns, in sfarsit, la casa acelei batrane despre care vorbea zana. Tinara printesa a deschis timid usa, urmata de chipesul print. Inauntru, chiar in mijlocului camerei, se afla o mica masa cu doua scaune langa. Pe masa erau asezate fel de fel de bucate. Intr-un colt al camerei se gasea soba langa care statea o doamna. 

- Ai sosit! ,spune aceasta mergand spre cei doi tineri.

- Ammmm... dumneavostra ma puteti ajuta sa ridic acest blestem? , o intreba Bella.

- Despre asta e vorba! Tu ai venit aici doar ca sa iti recapeti viata de dinainte! , ii spuse batrana.

- Da, pentru asta am venit! Imi vreau familia inapoi si doar tu ma poti ajuta! ,zise tanara.

- Dar eu nu te pot ajuta sa iti recapeti viata! ,o instiinta batranica.

- Cum? Am strabatut atata drum pana la tine doar ca sa ma anunti ca nu ma poti ajuta? ,spuse Bella iesind afara.  Batrana a inceput sa rada oprindu-l pe printul care era pe punctul de a merge dupa Bella.

- De ce radeti? ,intreba printul.

- Chiar nu iti dai seama,nu? ,spuse batrana. Tu esti cel mai mare ajutor al printesei, tu ai fost trimis in calea ei pentru a rupe blestemul!

- Poftim?! , se mira printul.

- Exact...trebuie sa mergi dupa Bella si sa ii dai asta, un inel magic care o va proteja.

Printul pleca si nu facu nici trei pasi de la usa, ca o si vazu pe Bella incercand sa se apere de un monstru fioros. Lua sabia din teaca si fugi spre monstru, injunghiindu-l pe la spate. Bestia cazu la pamant, iar printesa fu salvata. Chipesul print i-a dat Bellei inelul magic, iar ea,in schimb, l-a sarutat, astfel rupandu-se vraja.

....................................................................................................................................................................................

   La palat era mare forfota. Printesa Bella urma sa se casatoreasca peste cateva ore, cele doua regate vecine devenind unul. Dupa cununia religioasa, Bella si alesul inimii ei au mers alaturi de parinti lor in cel mai inalt turn al castelului de unde au fost admirati de tot poporul, fericit fiind pentru noii sai conducatori. Astfel, dupa ce au coborat din turn, au petrecut trei zile si trei nopti, daca nu cumva or mai petrece si azi. 

                                                                          ~ SFARSIT~

 Multumesc celor care au citit aceasta poveste si scuzati intarzierea celei de-a treia parti. Sper ca a fost pe placul vostru povestea si, de asemenea, sper ca urmatoarele mele creatii sa fie pe placul vostru. 

Bella, Frumoasa eroinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum