we gaan scheiden roept mijn vader zacht, lian begint te huilen, milan heeft tranen nog en ik als mijn droom begon eingelijk nog niet .. hoezo roept milan ? je moeder wil niet naar nederland , omdat hier heeft ze al gezellig werk, mensen en haar oude ex- ? is het zo roept mijn moeder ? oke is goed en jullie vader wou met Anne trouwen dus met die nederlander hij praat met haar all maanden . En lieve kinderen jullie mogen kiezen want jullie zijn groot genoeg of met jullie lieve vader of met jullie liefste moeder roept mijn moeder .
pov.Alice
ik rende de trap op en ik was aan het huilen.. ik weet niet zal ik naar mijn droom of met mijn moeder blijven..? ik ging naar milan kamer milan ben je ook verdrietig ? wie ga je kiezen ? ga je naar nederland verhuizen ? blijf je hier om je laast jaar te studieren ? milan geeft mij een knuffel en zegt : lieve schat ik weet al wat ik ga doen .. ik ga mijn laaste jaar af studieren en dan kom ik bij jou opzoek in nederland, ik weet all wat is je droom en .. stop dus je gaat hier blijven ik ben met je ook eens dan ben je een dokter he ? maar ik ga je toch missen knuffel ik hem ik ga naar lian had ik gezegt oke zegt milan . lian waar ben jij? lian zat niet in haar kamer ! o ik weet waar ze al ziet in de achter tuin we hebben zo een achter tuin in onze vlet , alice roept mijn zusje huilend ik ga met mijn moeder zonder dat ik ga denken,hier is alles goed ik hoef niet te verhuizen zegt mijn zusje huilend. jij ook ? ik ga je ook missen ? huilend knuffelen we elkaar . ik ging naar mijn vader toe : pap wanneer gaan we naar nederland ? ga je mee omdat we moeten zo snel mogelijk gaan. ja ik ga mee alleen ik roep ik zacht ... ik ga dan de tickets verkopen " zegt mijn vader . na een uur of 2 komt mijn vader mijn kamer binnen em zegt onze vliegtuig vertrekt morgen avond.
JE LEEST
dat ben ik niet ..
Romancedit verhaal gaat over alice die in egypte woont en moet naar nederland verhuizen door haar vader baan , ze gaat naar een middelbare school en daar vindt ze thomas , de bad boy van de school eingelijk gaat niet om thomas, maar om haar. ze gaat veel s...