Kelas tamat
Mr Kim Wo Bin: ingat,jangan lupa hantar kerja saya. Okey bye. Class dismiss
Semua pelajar berpusu pusu keluar. Tidak bagi Jennie dan Jackson. Mereka kaku di kerusi masinh masing.
J: Kenapa aku rasa yang aku pernah jumpa kau??
Jck: Aku tak kenal kau pon.'Actually aku rasa yang kita pernah ada hubungan,tapi aku x bleh ingat'
J: okeylah,aku balik dulu bye
Jennie mengambil begnya dan meninggalkan kelas secepat mungkin. Jackson hanyamampu merenungnya.
"Wow,jackson fall in love ke??"sapa Mark. Dia masuk ke dalam kelas 2 dengan 5 lagi namja.😀😀😀😀😀
Jck:kau pahal??
Bambam: kau bercakap dengan yeoja babe
Jck: dahtu??JB merenungnya
Jb:jarangberlaku babe. Dia santau kau hapa??
Jck: korang ni merepek apa?? Makan pil banyak sangat ke??
Jinyoung:dah latuh. Aku nak balik rumah. Lapar weyh. Kebulur je aku tengok korang semua ni.
Youngjae:aku pon lapar. Lama dah tahan. Tengok Mr Kim tadi macam sungguh enak di makan begitu saja.
Jck:jom ah gerak. Pompuan tadi bau kuat sangat. Rasa dahaga pulak.
Bambam:aik,aku xde bau pape pon ari ni. Jennie lalu sebelah aku pon aku x bau pape.
JB:pali!!biarlah. Aku tengok dua ekor ni macam orang ketagih. JB menarik telinga jinyoung dan youngjae. Sebab diorang dah makin teruk. Semua ahli got 7 terus berlari meninggalkan perkarangan sekolah.
Skip
Setiap hari,Jungkook akan ada bersama dengan Jennietak kira hujan,panas,pagi,ribut kecuali malam ah. GD x kasi Jennie lepak sambil tengah malam. Caring en??
GD:kamu nak pergi mana??bilik kamu kat sebelah sini??
Jennie berhenti berjalan.
Jennie:oppa,jennie suka tidur luar. Takpe kan?? Kalau jennie rasa nak katil baru Jennie masuk bilik.
GD:luarkan sejuk. Nanti demam
Jennie: alah,malas nak ambil selimut. Nanti okey la tu. Key bye. Dah ngantuk.
Jennie terus keliar ke rooftop. Suasana yang indah dan lawa. Actually dia nak buat homework. Lepas dah siap tu,dia baca novel.
Jennie:huargh dia tutup mulut lepas menguap😑😑. Jennie,fighting. Sikit lagi.
Matanya semakin kuyu. Dan tak sampai berapa minit,kepala Jennie dah tak stabil. Oh maigad. Dia boleh terhentak kat kerusi tu. Kepalanya dah berputar macam helicopter dah. Dan akhirnya,kepala Jennie hampir terhentak di atas kerusi. Mujir seseorang datang selamatkan dia. Dia mendukung Jennie dan membawanya ke atas sofa. Dia membaringkan kepala Jennie di atas ribanya.
*fuh,sebaik sempat....klu tak dh amnesia kau.
Rambut Jennie di belai. Lelaki tadi mendongak ke langit. Dia menyaksikan keindahan alam. Dia menarik selimut menutupi seluruhbadan Jennie.
*i miss you a lot. Aku tahu kita ada cerita terpendam.
"Jadi kaulah yang bagi bunga kat dia selama ni?"lelaki tadi menoleh. Dia tertangkap pulak. Gd memandangnya tajam.
**maaf sunbae
GD:jackson,kau kenal Jennie??
Jck:entahlah,tapi sisi vampire saya selalu cari dia. Saya rasa macam dia pernah datang dalammimpi saya
YOU ARE READING
Mermaid vs Vampire
Teen Fiction"Aku tahu kau benci aku,tapi boleh aku tahu kenapa??"soal Jackson. Dia selalu dengar kutukan di hati Jennie "Find it by yourself"marah Jennie. 4 tahun sebelumnya,mereka pernah jadi kawan. Tapi satu hari, segala galanya berubah. "Siwon,aku tahu yang...