Ma van a szülinapom. Végre 18 lettem hivatalosan is felnott.A mai nap nagyon fontos számomra ugyanis ma megyek felvételire a rajzegyetemre. Felkeltem az ágyambol felöltöztem és kimentem a konyhába ahol anya és Luke beszelgetett.
-El kellene neki mondannod Joeclynn.
-Tudom ma elmondom neki.
-Mit kell elmondannotok nekem?
-Semmit...kérsz külonleges szülinapi reggelit?
-Hát persze..
Miután megetem a reggelit indultam volna amikor anya megálitott.
-Clary szeretnék adni neked valamit.
-Mit?
-Gyere.
Leültünk a kanapéra es anya az előte lévo kis fadobozból kivett egy varázspálcára hasonlitto dolgot.
-Szeretném ha ez mindig nálad lenne.
-Ez mi ??
-Családi örökség itt az ideje hogy a tiéd legyen.
-Köszönöm anya de mosg sietnem kell.
Felvettem a kabátomat és indultam is a felvételire. A felvételin minden rendben ment felvettek amit el is mentem megunnepelni a legjobb barátommal Simonnal.
-Gratu Clary tudtam hogy sikerülni fog.
-Köszi akkor all az este??
-Persze a koncert után rogton mehetunk.
Még beszelgettunk majd hazamentem. Lent a hallban találkoztam Dottal aki odadta a szulinapi ajimot majd felmentem a szobamba hogy áttöltözzem.
-Menten anya!
-Rendben de ne legyél sokáig.
-Oké sziaa.
-Sziaa
Simonek koncertje után a kávézo háta mogott parkolo autónál aldogáltunk amikor valam barom belémjott.
-Hé vigyázz merre mész!
-Te látsz engem??
-Miért ne látnálak?
-Jace gyere már..
Jace ahogy a társa nevezte megfordult és elsétált. Ekko felnéztem hogy megnézzem hol is vagyunk. Pontosan a Pandemonium előtt voltunk.
-Skacok bemegyunk??
-Nemhiszem hogy ez jo otlet.
-Nemaa Simon oke akkor egyedul megyek.
-Ne Clary megyek veled.
Simonnal ketten bementunk a klubba. Amíg o elment innivaloert én körbenéztem és meglattam megint a srácot aki belém jött. Nagyon fura volt ezert gondoltam követem. Bementek egy hátsó terembe en pedig mogotuuk lemaradva kicsit egy fal mogul leselkedtem. Volt veluk egy lany. A szoke srac elővette a kardját es le akarta szúrni a lanyt.
-Neeee!!!
-Mit csinál ő itt??
A választ már nem.hallottam mert kirohantam a teremből es Simonnal eggyut elhagytuk a klubbot.Sziasztok ez az első rész. A helyesirási hibakért elnézest.😁😀
Remélem tetszik.😊😊😊
YOU ARE READING
Shadowhunters-Árnyak világa
FantasyA nevem Clary Fray. Ma töltöttem be a 18-at. Eddig normális életem volt egészen addig amíg Simonnal a legjobb barátommal be nem sétaltunk a Pandemoniumba. Onnantol kezdve az egész eletem megvaltozott...