#cintamumenyakitkan
Part 10
sy dengar ja owen cakap begitu. hati sy mula la kesian dia.. ba sejujurnya sy masih cintakan dia..sayangkan dia.
Sy tengok ja owen.. dia masih berlutut sana depan sy. airmata dia masih mengalir dan balik2 juga dia say sorry..macam dia menyesal butul. sy duduk berlutut sama dia. sy peluk dia.. sy bilang"By.. sy memang syg by.. Tapi by mcm xsyg sy sdah.."
owen diam ja peluk sy kuat. dia cakap
"sorry syg.. sy xsedar sy sdah xjaga hati dan perasaan syg.. sy minta maaf.. biarpun sy keluar dengan ppuan lain, tapi sy tetap syg ko sorang ja.. percaya la ba..." itu air mata dia masih lagi mengalir.
sy pun cair lagi.. sy percaya cakap dia.. sy kasi maaf dia.. kami berbaik la.. hari tu kami hantar anak2 pg rumah mil sebab mil suruh kami keluar hr tu.. kami pun pg dating.. mengimbas kembali masa zaman kami bercinta.. happy betul sy rasa.. mcm mula2 bercinta dlu.. owen hantar sy pg saloon.. buat rambut. kami pg karaoke.. pg shopping.. sy happy betul.
Mau sebulan sdah kami berbaik. owen layan sy dengan baik.. dia mesej sy.. dia call kalau xdpt balik rumah untuk lunch.. normal sdah kami punya life.. mcm back to normal sdah.. sy mcm senang betul ba mau dipujuk.. cepat ja sy cair sama owen.. talampau syg punya pasal ba mengkali kan..
Ruby pun xpernah sdah mesej sy.. dan sy assume kami good ja ba.. dia layan anak2 pun baik ja.. aksi malam kami pun back to normal.. dia xda sudah request yg nda2..
sy ni jenis nda juga gumuk ba biar ada 3 org anak sdah.. tp tu buruyuts la mcm ada lagi baby ddalam hahaha..
"syg.. kalau kita pg gym mau kah? workout la kita sama2.. lepas abg balik kerja"
owen bagi cadangan mau bawa sy p gym"Kenapa by.. bida sdah ka body sy? sampai mau pg gym?" sy cakap. saja ja mau tengok apa jawapan dia. sy pn kepingin jga ba mo pg.. ramai jga kwan2 sy yg ada anak sda p gym tp sllu sy xdpt join. banyak gia rakyat baby lg yg kici..
"Ish.. syg ni.. bukan begitu ba.. baby punya body tu lawaaa.. tapi tu buruyut ja la menang.. mo kasi kalah ba dia tu.. supaya body syg nampak lebih lawa.."
ketawa2 dia.."Bah.. besok la kita start mcamana? sy pn xsabar jga mau pg.. manatau lama2 body sy lawa.. mcm sumandak.. klau by kasi byebye sy, ada juga yg tepikat.." sy jawab owen.
Terus dia peluk sy..dia kiss pipi sy.. dia bilang
"Syg niiiii.... abg xkan lepaskan syg.. selamanyaaa...""Mana boleh juga selamanya.. klu syg mati mau kena kubur.. mana boleh simpan dlm rumah.." sy ketawa2 lagi cskap
papppp!!!! sy kena tampar mulut sy..nda juga kuat la.. tampar manja
"Syg punya mulut ni xda insuran.." owen ckp..
sy tekejut ba kena tampar. sy punya mata bekaca2 sdah.. menahan nangis.. adidi malampau manja sama laki hahaha..
terus owen peluk sy lagi..
"Sorry syg.. sorry.. sakit betul kah.. mari abg tengok.." dia bilang..airmata sy mengalir lagi. tapi bukan sedih tapi happy. sy happy owen ambil berat pasal sy. peluk sy..jaga sy.. jaga anak2.
sy cakap sama owen.."By menyesal kah kawin dengan sy? by rasa xbahagia sudah kah? sy sentiasa gembira kecuali time by couple dengan ruby tuari.."
Terus lain muka owen.. dia bilang sy patut lupakan c ruby.. dia sama ruby xda apa2 sdah.. sy diam ja n say sorry sama owen. takut sy mengingatkan dia sama ruby la pula.
tiba2 sy ingat satu malam lama sdah.. owen mengigau sebut nama rubiah m##s##i. bila sy peluk dia dia tolak sy.. nyaris sy tejatuh dr katil. sy p tanya dia siapa tu..
"Tu nama penuh c ruby.." bilang owen selamba.
Sy angguk2 la la.. rupanya owen mmg gila2 sama ruby time tu.. sy beharap betul owen nda kasi tinggal sy demi perempuan lain tapi sy tida suda kasi letak trust sama owen tinggi betul..
Lagi satu bulan hari jadi jacob.. owen bilang dia mau jemput kwan2 kerja dia.. dia tanya sy setuju ka nda.. sy bilang ok ja.. sy pn jemput kawan2 sy.. sepupu sy.Kami pun buat planning la untuk buat birthday party jacob 1 year.. kebanyakan owen yg urus.. sy cuma urus table dengan makanan.
YOU ARE READING
Cintamu menyakitkan
RomanceMengisahkan tentang megan yang sedang berdepan dengan masalah suaminya owen berlaku curang dengan Ruby rakan sekerjanya. Mampukah Megan bertahan drngan dugaan tersebut?