27 February 2017, New York
11: 30 am
monabutwithanA texted gillsmithman
monabutwithanA: Сериозно, защо оставаш въобще за през нощта, щом когато се събудя, все те няма?
monabutwithanA: Как да знам, че не си избягал още щом съм заспала?
monabutwithanA: Можеш поне да ми отговориш.
gillsmithman (11:45 am): Моана, а ти можеш да изчакаш 15 минути без да изпадаш в паника. Работя. Съжалявам, но тези милиони не се изкарват сами.
monabutwithanA: То пък едните милиони.
gillsmithman: Не ме карай да ти снимам банковата ми сметка и да те разплача.
monabutwithanA: О, по-добре ми дай номера на кредитната си карта.
gillsmithman: Не си ли самата ти нахално богата?
monabutwithanA: Завиждай.
gillsmithman went offline
- Какво, по дяволите, правиш тук?
- Внимавай с езика. - Джилиард бутна вратата и се шмугна покрай Моана, преди тя да успее да го спре.
- Не съм ти разрешила да влизаш!
- Кажи ми кога съм питал за разрешението ти.
- Снощи - отвърна тя със смях и се изчерви.
Мъжът спря на прага на всекидневната и я погледна през рамо. Моана, жената, която можеше да го изкара извън нерви за десет секунди и да го прелъсти само с поглед, стоеше с коса, прибрана в рошав кок, и ризата му от вчерашната бизнес среща, закопчана накриво върху иначе голото й тяло.
- Трябваше, иначе можеше да ме съдиш.
- Не си ли на работа, Смит? - Мо се врътна на пети и влезе в кухнята, където цареше пълен безпорядък.
- Мислех, че ще почистиш.
- За какво да чистя, като пак ще изцапам?
- Моля те, мръдни от печката. - Джилиард я хвана за раменете и нежно я избута в страни. - За Бога, Ана, от теб се изисква да направиш просто яйца, какво е това?!
Моана с вдигнати вежди измери странната жълтеникава каша, изгаряща в тигана, и после наистина потресения Джил.
- Яйца - отговори простичко.
- Така ли? Ще ти направя услуга и ще направя това - Джилиард спря котлона и изсипа яйцата в мивката.
- Смит, какво си позволяваш?! - посегна да вземе тигана от ръката му, но в следващия миг той я притисна към плота и я вдигна, за да седне на него.
Тиганът с трясък падна на пода и Джил небрежно сви рамене, измънквайки, че просто не е уцелил мивката.
- Тъжно е, когато мъжете имат проблем с това - отвърна Моана, а Джилиард секна неловкия смях на собствената й шега с целувка.
Моана обви ръце около кръста му и зарови лице в идеално изгладеното му сако, подръпвайки разсеяно тъмно синята му вратовръзка.
- Е, аз трябва да тръгвам - не бе минала и минута и Джилиард бавно се отдръпна.
- М-моля? - Мо го зяпна, като търсеше шегата в гласа му.
За какво бе дошъл, само за да си тръгне ли?
- Саманта ме чака отвън и сериозно ще побеснее, ако закъснеем повече за срещата с президента. Шегувам се, не с президента, но е близко.
През един дълъг и напрегнат миг Моана просто го гледаше, после го дари с най-сладката си усмивка, избута го и скочи от плота.
- Хайде, изчезвай - перна го по рамото, извади от хладилника бутилка шампанско и се запъти към спалнята, без дори да погледне назад. Вратата се затвори след нея и след миг песен на Ники Минаж огласи апартамента.
Джилиард Смит с блеснали очи напусна апартамента на момичето, решен другия път, дори и президента да го търси, да го остави на изчакване.
YOU ARE READING
My Lovely Moana (MLM)
FanfictionМоана Франсиско е най-новата звезда на модната сцена. Между снимките за Vogue, Dior, Ralph Lauren и Versace, тя се съгласява да участва в ревютата на Каталина Смит, обещаваща млада дизайнерка. Там за първи път Джилиард Смит,номер 3 в "Най-богатите м...