Buna! Ma numesc Beka Smith , am 19 ani ochi albastri si parul brunet. Imi place sa cant si sa desenez. Mai am doua prietene, toate suntem fane one direction. Cam atat despre mine sa va zic despre prietenele mele, Emma este cu un an mai mica decat mine are ochi verzi si parul castaniu, iar Abby e de aceasi varsta cu mine si are parul castaniu si ochi albastri. Noi trei de-abia ce ne-am mutat în Londra pentru un nou inceput.
- Emma!tipa Beka
- Da Beka !
- Unde e Abby?
- Sa dus pana la magazin sa ia ceva de mâncare!
- Aaa ok.....dupa câteva minute apare Abby cu trei sacoșe în mana pline cu alimente.
- Dar nu va mai uitați asa, veniți și ma ajutați! După ce o ajutam auzim un ciocănit la ușă casei....oare cine poate fii....cand deschid usa în fata mea era chiar one direction
-Buna! Zic toți în cor
- B..buna!
- Am venit sa va uram bun venit în cartierul nostru!
- H...Harry ? Am uitat sa va menționez ca am avut o relație cu Harry Styles? Cred ca da, chiar am avut o relație de sase luni cu el care sa terminat prost.
- B...beka? Ce faci tu aici?
- M.am mutat idiotule ce crezi ca fac cap de pudel..
- Mda aroganta ca de obicei...nu te.ai schimbat deloc...
- Pai vreti sa intrati sau....
- Intram! Spun Liam, Louis, Niall si Zayn in cor. Ei sau asezat pe canapea si au inceput sa ne intrebe diverse lucruri....
* Dupa 30 de minute *
- Hai sa jucam sticluta cu sarutari! Cine vrea ? Intreaba Harry...
- Vrem! Spunem toti la unison
- Bine .... atunci Harry imi face semn sa merg cu el in bucatarie sa cautam o sticla...dupa 2 minute ne intoarcem cu sticla...Invart eu primu! Sticla se invartea si aceasta se opreste pe....
CITEȘTI
Love me again 😍😍
RomanceCand Harry a fost impreunca cu Beka el inca nu era in one direction dar dupa ce se muta Beka, Harry incepe iar sa se indragosteasca de ea