Ma trezesc la 11 si 15 minute....sar din pat rapid, ma duc si fac un dus, dupaia ma spal pe dinti si ma duc catre sufonier sq imi aleg imbracamintea .... decid sa imi iau niste blugi taiati pe dedesupt niste dress.uri cu plasa si un tricou pana la buric...la machiaj imi dau cu un rimel si un ruj mat...dupa ce am terminat ma duc sa le scol si pe fete dar observ ca ele erau gata si ma asteptau pe mine .
- Neata! Spun Abby si Emma in acelasi timp
- Neata! Ce mai asteptati ? Hai sa mergem!
- Pai tu nu mananci ? Ma intreaba Emma
- Nu! Sti doar ca eu nu mananc dimineata! Acum hai sa mergem! Ele nu au mai spus nimic si ne.am suit in masina si am plecat catre studio...acolo ne asteapta Simon ca sa dam probele. Ajunse acolo urcam sus si cand am ajuns parca mia picat o caramida in cap... observ un cap de pudel si ma gandesc " doamne cu ce am pacatuit ca sa il aduci aici" ...
- Buna baieti! Spune Abby
- Buna! Spun baieti
- Cu ce ocazie pe aici ? Intreaba Liam
- Vrem sa dam niste probe!
- Super!Atunci ne mai vedem pe aici spune Liam.....dupa ce intram in birou la Simon....Emma canta perfect Abby canta what makes you beautiful iar eu cant little things dar pe la jumatatea melodiei Simon ma opreste si il cheama pe Harry...
- vreau sa cantati impreuna melodia asta ! Spune Simon
CITEȘTI
Love me again 😍😍
RomanceCand Harry a fost impreunca cu Beka el inca nu era in one direction dar dupa ce se muta Beka, Harry incepe iar sa se indragosteasca de ea