E Luni.A sosit clipa despartirii.Imi iau adio de la parinti,plec spre Seoul,Korea de Sud,mai exact pentru ca sa invat acolo.Privesc spre mama si tata care erau tristi,dar totusi mandri de reusita mea si de mine.Imi va fi tareeee taree dor de ei,dar vom vorbi des pe Skype,pentru ca acolo am inchiriat un apartament in centru si in aeroport voi gasi un barbat care e proprietarul si ma va conduce acolo.
-Pa,draga,lui tati ii va fi dor de tine!!
-Si mamei la fel!!!!Te iubim mult si ai grija de tine,sa ne spui tot ce ti se intampla,sa ne suni,ai grija cu cine vorbesti*nu termina de spus ca tata o intrerupe*.
-A inteles!E mare de acum.Vezi,poate iti gasesti vreun iubit,nu???*zise tata mandru cu mainile la piept.*
-Tata!
-Noi te vom astepta cu siguranta!*zise mama.*
Ii imbratisez si fug la avion.M-am asezat si pe parcursul zborului am mancat,am dormit si am ascultat trupa mea preferata,mai exact EXO.Am un bias in trupa asta,e dragutul Park Chanyeol,pe care il respect si iubesc asa de muult!Peste muuult muuult timp am aterizat.
-Myu Lee?
-Da.
Vad un barbat ce se apropie de mine,el era domnul proprietar care ma va conduce acasa.Vad si o multime de fete care tipau din rasputeri.
-BTS!BTS!BTS!KIM NAMJOON!KIM SEOKJIN!MIN YOONGI!JUNG HOSEOK!PARK JIMIN!KIM TAEHYUNG!JEON JUNGKOOK!BTS!!!!!!!
Ce???!BTS?
-Buna,domnisoara,urmati-ma.
-Oare ei chiar sunt.....*si ma opresc.*
-BTS?Da!Esti fana lor?
-Pai,nu....
-Asta e bine.
M-a condus pana la cladire,in drum am vorbit despre el,sotia lui,barul de la parter le care il inchiriaza ei doi,si cat am reusit,mi-a prezentat cate ceva din Seoul.Buna!Sper ca va place cartea noua!Voi posta saptamanal si speri ca o veti citi!Asta chiar va avea pana la 50,daca nu chiar pana la 100,dupa dorinta si inspiratie.
CIAO!
CITEȘTI
Fabulous KISS
Teen Fiction,,Baby,don't go,i need you!" ,,You hart me!I hate you!" ,,Only something will make us again together." ,,What??" ,,A simple fabulous.......KISS"