Onu gördüğümde 3 yıl önceydi . Yavaş yavaş hoşlanmaya başlamıştım ondan . Ama ne yazık ki aynı okulda okuduğumuz ve aynı mahallede oturduğuöuzdan başka onun hakkında hiç birşey bilmiyordum . Yavaş yavaş adını falan öğrenmeye başladım . Hoşlantıdan çıkıp gid gide aşık olmaya başlamıştım . Ama onun bu olap bitenlerden haberdar değildi . Onun benim sevdiğimi bile bilmiyorken ben ona gid gide aşık olmaya başlamıştım . Bunu onun bilmemesi bana çok büyük bir iz bıraktı . Bilmeseymiş daha iyi olurmuş zaten . Bir yazı okuduğumda orada aynen şöyle yazıyordu "sevdiğiniz adama , kıza açılın ölüm var " . Bazı kitaplarda da okuduğum yerlerde hep birbirlerini seviyorlar ama birbirlerine söyleyemiyorlardı ölüyorlardı ve ya başka birileri ile evleniyorlardı . 2016 senesinde ona bütün cesaretimi toplayıp mesaj atmıştım . Hiç unutmuyorum pazar akşamı saat 19.00 civarıydı .
Ona onu çok ama çok sevdiğimi ve onsuz yapamıyo olacağımı söyledim . Benim onun dinledi şarkıları dinleyip durduğuma onun sosyal medya hesabına bakıp durduğumu söylemiştim .
O gün telefona bakıp durdum mesaj atmış mı diye . Sonraki gün sabah erken kalkmam gerekiyordi . Söylene söylene saat alarmımı 07.00 ' ye kurdum . Her zamanki gibi gözlerimi zar zor açtım . Telefona baktığımda ise bana mesaj atmıştı . "İŞTE BEKLEDİĞİM AN" demiştim içimden . Artık hayatımda olumlu bir şey olmasını istiyordum . Ama tam tersineydi yazdıkları . Artık karanlık hayatım o an başlamıştı işte .
Yazdığı ile şöyleydi "benim seninle işim olmaz kızım benim sevgilim var hadi yoluna" yazıyordu . Hayatım karardı ya hayatım . Bir insanın kalbini kırmak hem o kadar zor hemde o kadar kolay olduğunu öğrendim . O yazılanlardan sonra ağlamaya başladım . Kabullenemedim...
Yada kabul etmek istemedim , bilmiyorum .
Ama hâlâ onu seviyordum .
Artık sevdiğimden pişman ettirmişti beni . Keşke sevmeseydim , keşke .
Ama olmuyor yapamıyorum her şeyi beceriyorum ama onu unutmayı beceremiyorum . Tam diyorum ki tamam unutucam bir görüyorum...
Unutmama fırsat vermedi .
Zaten adım attığımda görüyordum .
Birde benden unutmam isteniyor .
Tam tersine herkeze onu anlattım . İyice onu tanımaya başladım , çevresindeki insanları çevresindeki arkadaşlarını iyice tanıdım , onun haberi olmadan ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Beni Düşündüm Senle
Teen FictionBen , beni düşündüm senle . Seninle mutlu olmayı , seninle gülüp oynamayı düşündüm . O hayallerimde ki ikimiz varken neden sen ve ben .