Vetkőzés/vetkőztetés

5.6K 111 15
                                    

Ha a szereplőink szexelni akarnak, akkor fontos őket – legalább részben – levetkőztetnünk. Ehhez azonban tudnunk kell, hogy mi volt rajtuk előzőleg!

Saját példák:
Egy vámpíros sztoriban ráadtam a hölgyikémre egy szépséges, könyékig érő kesztyűt, ami remekül passzolt a ruhájához. Aztán pár oldallal arrébb megírtam egy remek, erotikus, csuklóharapós jelenetet, csakhogy közben kiment a fejemből, hogy a heroine bizony-bizony kesztyűt visel! Szegény vámpírok, képzelem az arcukat, amikor megetettem velük a selymet...
Szintén én követtem el azt is, hogy a jelenet elején kardigánt adtam egy szereplőre, aztán amikor egymásnak estek egy másikkal, akkor már ing volt rajta. Én ezt úgy képzeltem, hogy a pulcsi alatt, csak éppen nem így írtam le.

Szóval a lényeg, hogy ne vegyünk le róluk olyat, ami nem volt rajtuk, de ne hagyjuk rajtuk, ami viszont igen.

A vetkőzést le lehet írni hosszan, részletesen:
Gombról gombra haladva, lassan nyitotta szét az ingét, puha csókokat, és apró harapásokat helyezve el a mellkasán, ahogy feltárult a bőre. Ahogy a hasához érve arrébb simította az izmait eddig elfedő anyagot, a nyelve hegyét gyengéden végig húzta a másik köldökétől, egészen a nadrágjáig...”
Vagy pár szóban:
Megszabadultunk a ruháinktól
Attól függ, hogy adja magát éppen a dolog.

Ruhák letépése. Bizony, bizony, ez szörnyen erotikusan hangzik egy szenvedélyes jelenetben, viszont érdemes okosan fogalmazni, nem mindegy ugyanis, hogy képletesen értjük, hogy letépik egymás ruháját, vagy szó szerint. Ugyanis ha az utóbbi, akkor nem árt figyelembe venni, hogy azokat a fránya textileket valójában nem is olyan egyszerű szétcincálni. Soha nem úgy, nem ott, és nem annyira szakadnak, mint ahogy azt mi szeretnénk. Tehát elég valószínűtlen, hogy a szépséges, negyven kilós hősnőnk csak úgy letépje az inget a macsó hősünkről. Maximum néhány gomb pattanhat le szenvedélyes ruharángatás hevében.
A másik ilyen a fehérnemű. A mai bugyik és melltartók kifejezetten rugalmas anyagból készülnek az esetek nagy százalékában, tehát eltépni őket elég nehéz... és hát valljuk be, ha nem szakad elsőre, akkor a rángatás minden, csak nem erotikus. Sokkal inkább illúzióromboló.
Persze, ettől függetlenül a hősünk nyugodtan letépheti a hősnőről a szemérmét fedő falatnyi bugyikát. Ebben az esetben viszont ne felejtsük el, hogy a leányzó bizony alsónemű nélkül marad, ami valószínűleg kissé feszélyezni fogja, ha például utána el kell mennie valahova. Ugyan ez érvényes arra az esetre is, ha a hős ingéről pattannak le a gombok a ruharángatás hevében. Utána nem fogja tudni ugyan úgy visszavenni, erre szintén oda kell figyelni!

Szex ruhában. Természetesen nem kell a szereplőinknek teljesen meztelennek lenniük. Erre nem is mindig van lehetőségük, hiszen egyáltalán nem biztos, hogy olyan helyen fogják csinálni, ahol ez működik. A hősnek például elég csak épp elővenni, viszont a hősnőnek (vagy másik hősnek, ez ebből a szempontból lényegtelen) kissé jobban neki kell vetkőzni, már csak a hozzáférés végett.

Szex vizes ruhában.
Igen, nagyon dögös, amikor a karakterek egymásnak esnek a szakadó esőben/medencében/kádban/zuhany alatt, ráadásul ruhában. A vizes ruha azonban máshogy viselkedik, mint a száraz. Például sokkal nehezebb eltépni (próbáld csak ki nyugodtan... ) tapad, csöpög, nehéz, és egy idő után hideg is. Ez a legutolsó tulajdonság mondjuk inkább szex után fontos. Olyankor egy vizes ruhás szereplő igencsak vacoghat. Persze, ettől még tényleg nagyon dögös tud lenni egy ilyen szexjelenet, én is szívesen írok ilyet, csupán egy kicsit kell odafigyelni ezekre a különbségekre.

A következő részben elkezdjük az előjátékot, ha már így nekivetkőztünk...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hogyan (ne) írjunk szexjelenetetWhere stories live. Discover now