Can I say you? 1. rész

240 29 1
                                    

Jugkook pov: Épp egy fansign-t fejeztük be a fiúkkal. Mindenki elfáradt. Persze szeretjük a fanokat de mint mindenki mi is elfáradunk egyszer. A mi kis leaderünk egyszer csak megszólalt
- Mi lenne ha ma este elmennénk karaokeozni?
Mindenki egy bologatással válaszolt ami az igent jelentette.
- De mi lenne ha előbb hazamennénk elkeszülődni. Hisz mindenki elfáradt és gondolom meg is izzadt. Jó lenne előtte egy meleg fürdőt venni.
Mondta Jin igen okos ötletét. Így előbb mindenki beszált a buszba és mentünk is a dormba, hogy mindenki gyorsan elkeszülődjön. Az első aki elfoglalta a fürdőt Suga volt. Nem csodáltam, morcosabb kedvében volt mint amúgy szokott lenni. Remélem hogy majd a fürdő kicsit megnyugtatja.
Jimin, J-Hope, V és én addig elfoglaltuk a kanapét és úgy gondoltuk, hogy addig ameddig nem jön ki Yongi a fürdőből mi xbox-ozunk Namjoon mint mindig nyomkodta a telefonját közben zenét hallgatott míg Jin már megint a konyhába csinált valamit. Eléggé elmerültem a játékba mikor Jiminnel játszottam hisz arra eszméltem fel, hogy a drága szeretett TaeTea hyungom épp az ölembe dőlve vizsgálja az arcomat. Ami szerintem már biztos paradicsom piros volt. Addig addig nézegettem V, hogy sikeresen elveszítettem a meccset zavaromban, Jimin ellen amit természetesen nem hagyott szó nélkül
- Yeesss!!! Na látod Jungkookie így kell nyerni.
Mosolygott gúnyosan majd én bús kissé ideges és zavaromban lévő fejjel pillantottam le a tettesre aki miatt veszítettem.
- Köszönöm szépen hyung most hallgathatom ahogy Jimin egész héten azzal fog nyaggatni, hogy hogy levert ebben a játékban.
Mire a másik csak mosolygott egyett.
- Sajnálom Kookie majd máskor te fogsz nyerni de igazán felnőhetnél már. Ez csak egy játék volt semmi több. Nem kell rögtön egérből elefántot csinálni.
Kacsint egyet majd összeborzolta a hajamat. Miután észrevettük, hogy már csak mi hárman nem fürödtünk meg gyorsan egyesével elmentünk készülődni.

V pov:
Miután elkészülődtünk rögtön indultunk is karaoke bárba. Ebben nem is lett volna semmi baj de Jimin. Nos hát igen Jimin egész este Jungkookon lógott. Teljesen kisajátítva magának őt aki maga a cukiság. Ahányszor meglátom nap mint nap meg jobban szerelmes leszek belé. Fogalmam sincs hogy mégis hogy tud így elvarázsolni. Igazából arra se nagyon emlékszem hogy mégis mikor kezdtem el iránta így vonzódni. A kis maknae számomra olyan mintha egy mágnes lenne.
A karaoke bárba érve egy kicsit kettesben akartam lenni Jungkookkal de persze Jimin nem hagyta mindig elhúzta tőlem ha én beszéltem hozzá közbe szólt és nem értettem miért. Mikor Jimin bejelentette hogy ő most elmegy WC-re úgy éreztem most vagy soha. Miután kiment azonnal szóltam Jungkooknak hogy nem-e tudna kijönni velem egy kicsit beszélgetni. Mire természetesen igent mondott. A fiúk miatt nem aggódtam hisz már elégé sokat ittak. Biztos semmire nem fognak emlékezni másnap. Persze én is ittam egy keveset de nem annyit mint ők. Jungkook egyáltalán nem ivott semmit hisz ő meg kiskorú.
Mikor kiértünk a karaoke bár udvarára jó volt szívni egy kis friss levegőt de most nem éppen ezért hívtam ki szeretett maknaemat.
- Szóval hyung mit szeretnél?
Kérdezte érdeklődve kis szégyenlős mosollyal.
- Érzel valamit Jimin iránt?

Jungkook pov:
Mikor V féltette ezt a kérdést nem tudtam mire gondoljak. De először csak megráztam a fejem.
- N..nem, nem érzek iránta semmi többet mint barát.
Válaszoltam ezzel érthetően. Kicsit mégis zavarba voltam. Hisz mégis miért érdeklődik ilyenekről. Na meg hogy én és Jimin? Szeretni szeretem de mint hogy említettem CSAK és kizárólag barátként. Na meg hát pont az kérdez tőlem ilyeneket akit szeretek érdekes nem?
- És esetleg tetszik valaki?
Igen te tetszel! Válaszolhattam volna ezt is de biztos hogy ki nevetett volna vagy nem is vett volna komolyan hisz engem mindig lenéznek a fiúk. Kivéve ha Namjoonról van szó. Ő az első ember aki észreveszi ha valami nincs rendben velem vagy ha más a véleményem mint a többieknek akkor rögtön megkérdez ezek felől. De amit most kérdezett V...eléggé zavarba jöttem. Remélem mivel sötét van nem levehető hogy lángoló fejjel állok előtte.

V pov:
Kicsit úgy éreztem mintha zavarba hoztam volna szegényt. De hát ezt hogy tudd hattam volna meg máshogy ha nem így hogy egyenesen szemtől szembe megkérdezem a dologról.
- Hát voltaképpen van...
- Na és ki az?
Érdeklődtem igen kíváncsian. Hisz ha egy másik nevet mondd ami nem az enyém...és persze biztosan tudtam, hogy nem az én nevem lesz az de...mégis egy szó mint száz nem kicsit fájna.
- H..hyung az t...titok.
Mondta mire észrevettem hogy egy picit elkezdtett fázni.
- Oh csak nem fázol? Várj odaadom a kabátom.
Vettem le magamról majd gyorsan rá terítettem meg ne fázzon itt nekem.
- Lehetett volna annyi eszed hogy ki hozd magaddal a tied. De mindegy nem fázom. Szóval ki az aki tetszik?

Jungkook pov:
Igen örültem neki mikor Tae odaadta a kabátját. Jó volt magamon érezni illatát. De annak viszont már kevésbé örültem mikor újra elhangzott a szájából ugyan az a kérdés. Mikor épp próbáltam volna menteni magam, egyszer csak Jimin hangját hallottuk meg ahogy épp minket keres. Nos meg is talált.
- Oh hát itt vagytok, mindenki kidölt hívtam már egy taxit ami kb 10 perc és itt lesz. Látom V rajtad nincs kabát jobb lesz ha bejöttök nehogy megfázzatok.
Mondta azzal megfogta a csuklóm és be húzott az ajtón. Persze Tae sem maradt kinn egyedül. Vetett egy eléggé feltűnő szúrós szemét Jiminre majd ő is bejött és vissza is mentünk a szobába. Pontosan jól fogalmazott Jimin. Szó szerint mindenki kidölt. Jin és Namjoon az asztalon volt elkerülhetetlen míg Suga és J-Hope a kanapén egymáson a zene persze még mindig üvöltött.
10 perc múlva meg is jött a taxi. Gyorsan próbáltuk sérülés mentesen kivinni odáig a fiúkat ami sikerült hála a segítőkész karaokes két pasasnak akik mind a négy fiút egyszerre vitték ki. A taxiba viszont nem fértünk be heten így mi Taeval felvállaltuk hogy hazasétálunk. Vagyis akarom mondani Tae ragaszkodott hozzá hogy ketten sétáljunk haza szóval így is tettük.

Remélem , hogy tetszett az első rész. Hamarosan hozom a másodikat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Default Title - Write Your OwnWhere stories live. Discover now