×14

553 16 7
                                    

POHLED AMANDY

,,Počkej,už to budu mít"řekl a já se začala víc smát

Snaží se trefit klíčem do klíčové dirky(Nevím jak se tomu říká tak pls berte na to ohled😅)ale pořád ne a ne se tam trefit.A,no konečně,že mu to trvalo

,,Dámy první"uklonil se a já ho strčila dovnitř a on spadl.Samozřejmě jsem se začala smát ale ne tak moc,protože už nemůžu.

Když konečně vstal tak jsem okolo něho chtěla projít ale zakopla jsem o koberec.Ale naštěstí jsem nespadla protože mě Nash stihl chytit.Vyděšeně jsem se na něj podívala,bylo to moc rychle na mě.Takže jsem tak trošku v šoku,když mě stihl chytit.Navzájem jsme si koukali do očí.

Najednou se to stalo tak rychle,že jsem nestačila ani mrknout.Políbil mě.Za zátylek jsme si ho přitáhla blíž a tím polibek prohloubila.Nemohla jsem odolat.Má tak plné a sladké rty.Stoupla jsme si normálně a Nash svoje ruce přemístil na můj zadek kterej zmáčkl a já vzdychla.

Obmotala jsem si okolo jeho pasu nohy.Pořád jsme se líbali.Bylo to dravé líbání.Citila jsme jak se mnou jde do ložnice.Když jsme tam přišli tak zavřel dveře a přitiskl mě na zeď.Tu noc se stalo to,co se stát nemělo.Vyspali jsme se spolu,i když jsme byli při smyslech a věděli co děláme.

*RÁNO*

Zničeho nic jsem se probudila.Chvilku jsem koukala na strop a potom si uvědomila co se včera stalo.Nemělo se to stát.Já,ho začínám mít víc než ráda ale,já s klukama jenom spím,nikdy jsme neměla vztah,vždycky jsme se s nima vyspala a potom si jich už nevšímala.Takže něco jako využívání a nebo ještě líp,děvka.

Opatrně jsem se vykroutila z jeho sevření.Po zemi jsem začala zbýrat své oblečení a oblékat se.Nechtela jsem,aby se tohle stalo.Musím jet domů.Hned teď.Rychle jsem se oblékla a šla si pro svoje kufry.Zastavila jsem se v kuchyni.Nebudu mu nic psát.Prostě,tohle naše kamarádství skončilo.

Zhluboka jsem se nadechla a vydechla.Po tváři se mi skutalela slza.Pane bože já brečím kvůli klukovi!Mělo by mi to být jedno že se s nim už bavit nebudu.Přece,tohle jsem chtěla,využít ho.Nedokážu se toho nějak zbavit.Musim pořád spát s každým klukem.

Šla jsem ke dveřím a otevřela je.Potichu jsem je zavřela a vydala se k výtahu.Bezva,nemam se jak dostat domů a je to docela kus odtud.No,aspoň se projdu....

POHLED NASHE

Probudil jsme se,a všiml si,že tady není Amanda.Kde je?Možná asi v kuchyni.Sedl jsme si a zasmál se,protože jsme si vzpomněl na tu noc,s ní.Bylo to,něco neuvěřitelného.Tohle byla moje nejlepší noc.Vstal jsem a šel do koupelny.Když jsem byl hotovej tak jsem šel do kuchyně ale nikdo tam nebyl

,,Amando?"řekl jsem nahlas e nic se neozvalo.Šel jsem teda do Hayesova pokoje.

Otevřel jsem dveře a tam taky nebyla.A nebyli tady ani její kufry.Vůbec to nechápu.Proč vůbec odešla?Šel jsme si pro telefon a sedl jsem si na gauč.Zavolám jí a zeptám se ji,proč odešla.Našel jsme její jméno a začal jí volat.Ale ona mi to típla.Nervózně jsem telefon položil vedle sebe a snažil se přijít na to,proč mi nezvedá telefon.Když jsme včera večer spolu spali,cítil jsem z mojí strany víc než jenom kamarádství.Myslím si,že díky tomu jsme si tak trošku uvědomil,co k ní vlastně zřejmě cítím.Nevím to jistě ale,asi ji miluji.

Je to neuvěřitelný.Známe se jenom chvíli a už se děje tohle.Pamatuji si první den ve škole jako učitel.A Sakra!Pamatuji si Taye,jak mi říkal ať si dávám pozor,že něco chystá.Měl pravdu,mel jsem si dávat pozor.Ona se se mnou chtěla jenom vyspat..........

POHLED AMANDY

Hned jak jsme přišla domů tak se mě máma začala na vše vyptávat.Ale já jí řekla,že jsme se pohádali.Nechci aby věděla,že její dcera je děvka.Teď sedím na posteli a koukám do zdi.Sakra já jsem tak blba.Začínám ho milovat!Tohle se stát vážně nemělo.Musím se odreagovat.Vstala jsem z postele a šla ke skříni.Vytáhla jsme z ní věci a rovnou se převlékla(Outfit nahoře).Ještě jsem se namalovala a rozpustila si vlasy.Aspoň že mamka šla ke své kámošce.Ještě by mě se řvala.Potichu jsme šla dolů,protože Luke je po noční.A teď je něco okolo dvanácté hodiny dopoledne ale já si chci pořádně odreagovat.

No konečně jsem tady.Chci být sama takže proto tady se mnou není nikdo.Vstoupila jsem dovnitř.Tohle je takovej bar pro bohatý ale jelikož Markovo bracha dělá Securiťáka tak jsem chodím zadarmo a aniž bych byla na seznamu.Přišla jsme k baru a hned si objednala tvrdší alkohol.Na to,že mi je jenom 17,tak prej vypadám na 20.

***

Už je něco kolem osmé hodiny večer a já si to stačila rozdat se třemi kluky na záchodech.Mám z toho divnej pocit.Tohle nejsem já.Každej mě zná jako problémovou holku,která střídá kluky v posteli a teď?Pořád musím myslet na Nashe.Jeho oči mě pořád všude sledují.Kam se podivam,tam vidim ty krásné oči.Jsem už dost opilá

,,A hele koho pak tu máme"řekla s nechutným hlasem Giavasiska

,,Co chceš?"řekla jsem otrávěně

,,Říkala jsem ti,aby si se k Nashovi ne přibližovala,ale porušila si to"

,,Nemusíš mít strach,už se spolu nebavíme,nebudu si ho všímat.A když budeš teď tak hodna a vypadnes?"falešně jsem se na ní usmála

,,Chci si s tebou dát battle"řekla narychlo a já se na ní nechápavě podívala

,,Sama víš,že tě vždy porazim"mrkla jsem na ni a ona se zamračila

,,Tentokrát ne"povíšeně se na mě podívala

Napila jsem se vodky a šla za DJem.Hned mě poznal a věděl,co chci.Vzal mikrofon a začal mluvit

,,Dámy a Pánové,dneska se tu bude konat battle v twerkování.Polovina z vás určitě ví,kdo to bude.Takže jako první je tu Amanda a její vyzyvatel Taylor.Až tohle skončí,zakricite jméno jedné z těchto dívek která vyhraje.Holky,držím palce a twerk může začít!"pustil tam moji oblíbenou písničku a já začala twerkovat.Jeden čas jsem se to učila doma.

Vzala jsme si stranou nějakého kluka a začala mu twerkovat na klíně.Když písnička skončila tak jsem přestala

,,Takže teď vyhlásíme vyherkyni.Všichni zarvete buďto Amanda a nebo Taylor.Jaké jméno uslyším nejvíc,tak vyhrála.Takže teď!"

,,Amanda!!"řvali všichni a já se na Taylor ušklíbla

,,A je to jasný,vyhrála Amanda!Prosím všechny o potlesk"všichni začali tleskat..............

Teacher Nash Grier(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat