Sunt trezita de data aceasta de ceasul meu care suna in continu.Imi ridic mana si imi opresc alarma.Ma ridic incet din pat si ma indrept spre baie. Dupa 30 minute ies din baie. Azi am timp sa mananc zambesc si ma indrept spre bucatarie.Deschid frigiderul si imi iau un iaurt.Dupa ce imi mananc iaurtul ma pregatesc pentru munca. Imi aleg o pereche de pantaloni negri si o bluza alba cu un decolteu acceptabil.Imi chem un taxi si astept in fata blocului.Dupa 10 minute , masina parchiaza in fata blocului .Ii spun soferului sa ma lase pe straduta unde mi-am lasat masina ieri.
-Am ajuns.
Ii platesc soferului si urc in masina mea.Ajung in fata companiei si ma indrept spre biroul meu.
-Hei pisi, azi esti foarte sexy,spune Eliot razand.
-Si tu esti foarte nesuferit azi.
-AU , m-a durut. spune razand.
-Scuza ma dar trebuie sa termin hartiile de semnat.Pwp.
Ma duc spre el si ii dau un pupic pe obraz.Ma intorc pe varfuri si ma indrept spre birou meu.Dupa cateva ore in care am muncit ca nicodata, hotarasc sa ii dau sefului meu hartiile.Ajung in fata usi lui si bat de trei ori.Un 'da' se aude asa ca deschid usa.Fata lui se lumineaza cand ma vede dar apoi revine la starea lui normala.
-V-am adus hartiile semnate.
-Multumesc,spune rece.
Ma incrunt la auzul tonului sau. Imi fac curaj si il intreb:
-Ce ai patint?
-Nimic.
-Ba da . Zi ,ce ai patit?
-. Cine este tipul pe care l-ai pupat?
Un chicot imi scapa printre buze.
-Esti cumva gelos ?intreb in timp ce mergeam spre el.
-Nu,evident ca nu ,spune rece.Doar ca am vrut sa stiu cine e.
-O si cred pe asta.
Ochi lui cad pe decolteul meu.
-De ce te-ai imbract asa?
-Acum esti mama mea?pufnesc.
-Esti la munca nu la club.
-Doamne. Sunt doar niste pantaloni negri si o bluza alba cu un decolteu acceptabil.
-Nu ai voie sa vi asa la companie,spune evervant.
-Teoretic,in regulament spune ca poti sa vi imbract in camasa si fusta , rochie sau bluza alba si blugi negri, spun zambind invingator.Si in plus ,nu numai eu vin imbracat asa ,continui .
Ii intorc spatele si dau sa plec dar mana lui ma intoarce repde si sunt lipita de perete.
-Nu ma enerva iubire. Te joci cu focul si o sa te arzi.
Inghit in sec.Ma elibereza din stramtoare ,iar eu plec enervata din biroul lui.Intru in biroul meu si imi iau lucrurile.Am terminat de lucrat, deci o sa plec acasa..Ies din cladire si intru in masina.Trebuie sa imi iau perdea.Intru intr un magazin cu perdele care se afla la o distata mica de casa mea. Dupa ce cumpar o perdea oarecare, merg acasa si ma schimb.Telefonul meu suna . Imi iau telefonul si pe ecran apare un numar pe care nu il cunosc.Ii raspund
-Alo?
-Alice? vocea lui Daniel rasuna in urechea mea.
-Eu sunt.
-De ce ai plecat azi de la munca?
-Am terminat treaba asa ca am plecat.
O bataie se aude la usa.Ma indrept spre usa si deschid usa.
-Alice?Mai esti?vocea lui Daniel ma trezeste .
-Aaa....da. Te sunt mai tarziu a venit Eliot.
-Hei Eliot.Ce faci aici la ora asta?
-Am o veste bomba.
-Sa o auzim.
-Am un iubit.
-Nu pot sa cred, spun fericita.
-Nici eu nu am crezut.
-Sunt asa fericita pentru tine.
-Acum, hai sa sarbatorim.Schimba-te mergem in club.
-Daca aveam maine srviciu nu mergeam, dar maine e sambata.Stai ca ma imbrac acum.
Imi iau o rochie nearga si multa pe corp, ma machez putin si imi iau pantofii cu toc pe care i-am cumparat acum 3 zile.
-Hai sa mergem.
-Daca nu as fi gay as fi sarit pe tine acum.
Ajungem in fata masinii lui si imi deschide usa.
-Multumesc.
-Deci.....ai terminat foile alea de semnat?
-Da .
-cum arata iubitult tau?
-Este foarte sexy.Este mai inalt decat mine,are ochi albasti si se vede ca merge la sala. spune zambind.
-Interesant.Cand o sa il vad si eu?
-Nu stiu ,vedem.Am ajuns.
Coboram din masina si ne indreptam spre club.Mergem la bar si comndam un whiskey.
-Vrei sa dansezi ? ma intreaba un barbat necunoscut.
-Sigur!
Ma trage drutal de mane spre ringul de dans.Imi pune mainile pe talie si ma apropie foarte mult de el.
-Esti foarte frumoasa si sexy.Te-asi fute.
Mi se face scarba. Il imping pe barbat , dar ma trage inapoi.
-Lasa ma nebunule.
Se apropie foare mult de mine.
-A zis sa o lasi.!!!o voce groasa si cunoscuta se aude.
-Si tu cine esti?
-Iubitul ei si barbatul care o sa te bage in coma.spune ranjind.
-Scuze frate.
-Doar pleaca.
Ma uit la Daniel care avea maxilarul inclestat.
-Multumesc.
Se intoarce si ma priveste din cap pana in picioare. Ofteaza zgomotos.
-Imi cer scuze ca te-am suparat azi.spune vizibil trist
Vine spre mine cu pasi mari .
-Vrei sa dansezi?intreaba cu o voce seducatoare.
-Mi-ar face placere .
. Imi pune mainele pe talie si incepem sa ne miscam incet.
CITEȘTI
Mr. Moor
RomanceAlice Smith- o femeie in devenire, iar visul ei este sa fie cunoscuta . Daniel Moor-miliardarul care fura inima fetelor si detinatorul unei mari companii din New York. Se intalnesc din intamplare. Oare se vor indragosti?