Auto-stopul

Eu mă numesc numesc Mihnea și azi vreau sa va povestesc de ce nu e bine sa faceti autostopul nici măcar din glumă.
Eu am o prietena foarte buna pe nume eliza cu care am trăit multe momente frumoase dar nici o amintire nu se compara cu ce am pățit noi doi acum o săptămână.
Totul a început intr-o zi de scoala când eu și Eliza ne plictiseam așa ca intr-o pauza am ieșit sa facem autostopul către New York.
De curând poliția ne-a anunțat ca 2 pshisopate umbla prin oraș și sa ne ferim de ele dar noi stand pe afara nu știam nimic despre ele.
Debodata o mașina se opri in fata noastră și din ea ieși o fata de talie mică,blonda și cu niște ochi de culoarea oceanului.
Ea ne-a zis sa venim cu ea și din spate a venit cealaltă fata care ne-a împins in mașina.
Noi eram panicați și nu știam ce sa facem.
Ne-au dus la aeroport și cu viza de la ambasadă si buletinele au urcat in avion și pe noi ne-au luat după ele.
am urcat in avion și ne-au legat de bagaje și ne-au dus in compartimentul cu bagaje .
după vreo 8 ore de zbor am aterizat și avionul a-a zdruncinat și bagajul s-a desfăcut astfel încât am putut scapă și am am observat ca lumea cobora din avion. Eram foarte panicați și  nu știam ce o sa ne aștepte...
Când am coborât din avion am observat multe blocuri înalte și un afiș unde scria " New York City".
Eram ca niște furnici pe lângă blocurile cu 50 de etaje.
Panica a început sa treacă când am văzut ce minunății ascunde New York-ul.
Eram de a dreptul fascinați.
Pot spune ca cele 2 fete au dispărut.
Ne-am uitat la ce ora venea următorul avion dar panoul electric era stricat și nu știam sa vorbim engleză atât de bine încât sa întrebam pe cineva ceva.
Cartela de România a-a dezactivat.
Practic eram blocați acolo.
Am început sa ne plimbam pe străzi in speranța ca o sa găsim o casa de schim valutar pentru ca ne era foame și sete.
Am ajuns in Times Square și am găsit pe acolo și o casa de schimb valutar.
Am găsit un magazin și când stăteam la casa sa plătim o apa și o ciocolata am rămas șocați....
o apa de jumătate de litru era 2 dolari=8 lei.
eram pe de o parte dezgustat și pe o parte uimit de New York.
New York-ul e uimitor și am petrecut le străzi 48 de ore in care am vizitat multe muzee și am văzut multe peisaje din New York.
Intr-un final am găsit o rețea de wi-fi gratuită și am căutat google translate după care am învață o fraza pe de rost!
Drumul a fost foarte lung dar am ajuns la aeroport,am comunicat cu un polițist și am luat primul avion către București. De la București mi-am sunat părinții și le-am povestit ce s-a întâmplat.
Ei au fost foarte îngrijorați de mine și Eliza...
Am ajuns după 4 zile acasă si mi-am dat seama ca Brasov-ul este orașul nostru și nu îmi doresc sa plec de aici.🌃🌆👍🏼