İlk Mesaj

11K 153 53
                                    

Çok normal bir gündü telefonla instagramda takılıyodum birden telefonuma mesajlar geldiğini gördüm merak ettim baktım tanımıyorum ve nasılsın ben Hasan yazıyor bende benim arkadaşım olan Hasan sandım.
İyiyim dedim,bana şuan napiyorsun dedi bende onu arkadaşım olan Hasan sandığım için müzik dinliyorum diye cevap verdim.
Oda bana hangi şarkı diye sordu bende ariana grande side to side dedim sonra işler garipleşti bana seni seviyorum bursanın en güzel elması her gece seni düşünüyorum.....

Ben senin kafanmi güzel Hasan diyordum,ama o gayet ciddiydi bende onun bizim Hasan olup olmadığından emin olmak için nerelisin diye sordum bana Mardinliyim dedi ben şokkk gördüklerime inanamıyordum.Ne,nasıl,neden diye kendime soruyordum aslinda ilk 2 gün o soruyu sormadan önce onu arkadaşım olan Hasan saniyordum ki taki o soruyu sorana kadar bir anda ben seni arkadaşım olan Hasan sanmıştım dedim endişeli bir ifadeyle !!!
Oda seninle internette tanıştık dedi oysaki onunla tanışmayı bırak adını bile bilmiyordum ve yalan söylüyordu onunla hiç bir yerde tanışmamıştık.Baya korktum ama anneme yada babama belli etmedim sadece bi kaç arkadaşıma söyledim.

Bana her akşam her gün hatta her saat mesaj atıyordu okuldan gelip mesajlarıma baktiğımda hep o bana mesaj atmış oluyordu bundan artık bıkmıştım onu 4 yada 5 kez artık yeter mesaj atma seni tanımıyorum desemdd o sürekli mesaj atmaya devam ediyordu...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana her akşam her gün hatta her saat mesaj atıyordu okuldan gelip mesajlarıma baktiğımda hep o bana mesaj atmış oluyordu bundan artık bıkmıştım onu 4 yada 5 kez artık yeter mesaj atma seni tanımıyorum desemdd o sürekli mesaj atmaya devam ediyordu sinirden ağlıyordum bunu yapmaya hakkı yoktu sonunda polise şikayet ederim dedim o zaman biraz korktu sanırimki 2 gün mesaj atmafı ama sonra yine başladı en sonda kibarlığımdan çıkıp kapa çeneni anlama kıtlığı çeken özürlü diye mesaj attım ve bana kalbimi kırıyorsun inançlı ol bana bi şans ver diye sacma sapan mesajlar atiyordu en sonda seni annemle babama söyliycem dedim Not:söylemedi
Sadece onu korkutmak için yine 1 güm falan mesaj atmadı......

Telefon SapığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin